Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Dacht dat dit een leuk forum was met mensen die een passie voor autos hadden. Alleen als mods mensen die anderen hun smaak afvallen verkiezen boven leuke topics met een keer wat anders dan hoop ik dat men hier blij is met mijn 10 euro maar ik ben pleiter. Geen zin in dat favoritism...
 

ertromp

Forumguru
Dat zou echt te gek zijn dat moderators onder invloed van leden foto's gaan verwijderen als die.puur over je auto gaan. Dan moeten de moderators jou ook informeren wie en waarom moeite heeft met jouw foto's. Heel apart dit
 
Laatst bewerkt:
Nee was klaar met mods die het blijkbaar prima vinden als mensen een topic verzieken en als ik daar wat van zeg worden mijn comments aangepast. Heb ik gewoon geen zin in.
 

EdK

Forumguru
Heb ff die foto's bekeken op instagram tot ik me moest gaan registreren.
Maar zie totaal geen reden dat die niet gepost zouden mogen worden...
Zou ze zelfs graag terug zien.... en hoop dan ook dat je je nog bedenkt...

Edit: Maar goed als ik je bovenstaande bericht zie dan vermoed ik van niet....
 
En als je mijn tekst aanpast maar als ik dan rapporteer dat shit off topic en irritant is mij de schuld er van geeft... Echt dan snap je niet dat een mod de community moet ondersteunen en niet moet dood maken.
 

eriktv

Forumguru
Dat doe ik, maar vind het altijd leuk om iets meer te kunnen lezen en discussiëren en dan is een forum weer handiger. Vooral het waarom, maar ook ideeen zoals het mooier uit laten komen van je wraps bijvoorbeeld. Mocht je definitief afhaken, dan dank voor het delen hier en tot ziens op IG :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan