Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
@Vanenkelen legt het goed uit.

Ik vind het oranje stadslampjes leukk USA effect geven, voorheen had ik daarbij ook de knipperlichten op 20% staan.
Dit heb ik uitgezet omdat ik het idee had dat sommige mensen op rotondes mij verkeerd inschatten.

Mbt het rooster @Cordoba , ik had slecht gevoel bij die clips in de condensor en bewust voor de montage aan binnenzijde voorbumper gekozen.
 

Jee13

Forumguru
Zo even weer een update

Ik ben bezig geweest met andere lampen voor in mijn xenon, afgelopen zondag bij @Rickyyyyy geweest omdat hij een setje D1S had liggen voor aantrekkelijke prijs. Echter vind ik deze lampen net iets te blauw en wil ik meer voor de OEM look gaan, dus uiteindelijk een echte set Osram 66140XNB besteld op ebay, deze zullen vandaag of morgen bezorgd worden. Wat al wel opviel is dat mijn oude lampen dus duidelijk minder lichtopbrengst hadden en de aftekening van de bundel nu vele malen duidelijker is. De XNB geven 70% meer licht volgens de specs, dus het zou nog beter moeten worden straks.

Het project Grill-Spiegelkappen-Dakrail is ook een stapje verder. Ondertussen heb ik nu ook een volledige set andere spiegelkappen liggen en een zwarte dakrailset.

De vraag is alleen : in welke kleur ga ik het laten spuiten?

Ik heb al verschillende ideeen in mijn hoofd gehad en zat zojuist in topic van @Thokozanoah te lezen en toen werd me definitief duidelijk dat ik grillrand ook in kleur van auto wil.

Ik heb nu een donkergrijze linker spiegelkap liggen en een lichtgrijze rechter. (de zilverkleurige zitten nu op de auto)
Mijn velgen zijn antraciet/grijs en de lichtgrijzekap is bijna gelijk in kleur.

Optie 1:
Grillrand + Spiegelkappen + Dakrail blauw

Optie 2:
Grillrand + Spiegelkappen blauw
Dakrail in kleur velgen

Optie 3:
Grillrand blauw
Spiegelkappen + Dakrail in kleur velgen

Optie 4:
Grillrand + Spiegelkappen + Dakrail in kleur velgen

nog een voorbeeldplaatje mbt beeldvorming van blauwe dakrail (ik heb nog niet veel fotos gevonden met RS-en met blauwe dakrails, dus als jullie wat vinden, zie ik die graag ter beeldvorming)

https://www.flickr.com/photos/32286440@N05/4502511766/in/photostream/

fotos van spiegelkappen:
20160108_163030.jpg


20160108_163153.jpg


20160108_163305.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Optie 1, vind ik wel erg fraai: OEM-look zonder teveel toeters en bellen, pas als er een andere naast staat zal het echt opvallen. Kortom bijzondere details voor een echte detailer.
 

Thokozanoah

Forumguru
Lol

Is niet chroom maar alu he Marcel;)
Maar ik ga mijn andere grill en spiegelkappen komende week even naar spuiter brengen
Hihi, krijg je ervan als je het forum volgt op je mobiele telefoon op het werk tijdens een 24 uurs dienst....dan zie je het allemaal niet zo scherp meer :D
 
Bovenaan Onderaan