Jee13 - Skoda Octavia RS TDI

Jee13

Forumguru
Zojuist de spiegelglazen gewisseld met die van mijn broer, stekkers ook afgeknipt zodat ik deze kan hergebruiken in de FL spiegels.

Op foto is het verschil in glazen goed te zien
De dimbare versie kost 250 euro per glas :banghead:

20151202_201752.jpg


20151202_185941.jpg
 

Jee13

Forumguru
Vandaag bij Skoda dealer Ames Dordrecht APK laten doen en gelijk maar de gratis wintercheck.

Van te voren aangegeven dat ik er bij wilde blijven, heel netjes geholpen, nette monteur die plastic op stuur en over de stoel deed en beschaafd met auto omging.

Uiteraard was de RS in orde

Afspraak had ik ingeplanned via internet, ideaal.
Nog even bij Seat gekeken of ik de leon van @MarcoO2 kon spotten, maar kon hem niet vinden.

In de showroom nog even in de superb gezeten, wat een mooie wagen!!

20151216_090319_1.jpg
 

CDK

Forumguru
En ja @Corné de Kluijver,je hebt helemaal gelijk jongen! Jij weet immers alles volgens mij zo langzamerhand!:D:ot:
nou niet alles maar waarschijnlijk hebben jij en ik dezelfde dokter, want ik wil ook van merk veranderen en toen kwam hij ook met datzelfde azijnrecept :D die olieboten van VAG met sjoemelsoftware daar wil je toch ook niet meer in gezien worden tegenwoordig, dus tjaaaa :D:D:D
 

Jee13

Forumguru
Iedereen een gezond en goed 2016 !!

Ik begin nieuwjaarsdag altijd met het wassen van mijn auto.

Oprit schoongeveegd en ramen van het huis ook maar even gewassen, weg met al die vuurwerkzooi!

Ivm APK had ik mijn oranje stadslicht vervangen voor witte LED, net even de koplampen eruit gehaald om de oranje lampjes weer te monteren

image.jpg1_1.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Grappig, ik wacht altijd minstens een dag of 5, omdat ik de eerste dagen na nieuwjaar altijd nog weer ergens van die rooie vuurwerkzooi oprij die dan aan de auto blijft plakken (en dan dus er wel snel afwassen).

Jeroen, begrijp ik nu goed, dat je normaal oranjelampen in je knipperlichten hebt, en deze voor de APK er uit haalt? Oranje is toch altijd goed voor de APK, dus hoef je toch ook niet te wisselen?

Nog een vraag: ik zag dat je het beschermingsroostertje voor je condensor met tieraps hebt vastgezet. Betekent dat nu dat het rooster tegen je grill zit, en dat er niet direct iets op de koelkanaaltjes van de condensor zit? De clou bij dat beschermrooster is namelijk dat de kunststofspijlen precies op de koelkanalen zit ter bescherming, en dat de koellamellen mooi vrij blijven.
 

Cordoba

Forumguru
Het zal wel aan mij liggen, maar op de één of andere manier lees ik blijkbaar precies het omgekeerde van wat jullie lezen. Ben benieuwd wat Jeroen er zelf van zegt. (@Peter-036 de tekst die je aanhaalt, bevestigt toch alleen maar wat ik al schreef?):lezen::sterretjes:
 

Vanenkelen

Forumguru
@Cordoba, je tovert ineens knipperlichten in de discussie erbij waar Jee13 het over stadslichten heeft.

Hij heeft normaalgesproken oranje lampjes als stadslichten, dat mag niet voor de apk, dus tijdelijk witte ledjes erin. En dus nu na de apk weer de oranje stadslichten monteren... ;)
 
Bovenaan Onderaan