JD tuning groep/kortingsactie

Race Eend

Forumguru
Dat ligt echt aan de rollenbank planning voor die dag. Het is zeker verstandig om dit minimaal 1 week van te voren te melden wil je kans hebben dat het zeker lukt. Anders is het afwachten, als het meezit dan kunnen we tussendoor ook nog even een auto rollen. Maar als er net een auto met een turbo ombouw voor maatwerk komt, dan is de rollenbank niet beschikbaar.
 

Mototommy

Actief lid
Wat voor actie loopt er op dit moment bij JD dan? Heb ze gesproken en ze weten van niks... Moet nog steeds 699 betalen voor een box..
 

Joske

Forumguru
Je mag natuurlijk steeds op de Vag Techniek meeting langskomen.. daar krijg je ook korting, zie mijn onderschrift! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Als het goed is heeft corne dit reeds gedaan... :-)
Klopt je staat al op de lijst van aanwezigen, maar niet op de lijst voor het chippen, maar aangezien het toch met een vouchersysteem werkt kan je op die dag beslissen. Maar ik zou je natuurlijk ovb op de chip en dyno lijst kunnen zetten?
 

Mototommy

Actief lid
Ik heb me nog niet echt verdiept in het chipgebeuren op die dag... Wie gaat dat doen en is het obd chippen of externe box chip? Heb nl een lease auto.... Ovb mag natuurlijk.. :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Ben geweest en wederom uiterst tevreden, zowel wat betreft de aangepaste dsg sw, als de motor tuning. Substantiële toename van het rijgenot. Bedankt weer, Mark c. s.
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

Rosinfield

† In Memoriam
Ben geweest en wederom uiterst tevreden, zowel wat betreft de aangepaste dsg sw, als de motor tuning. Substantiële toename van het rijgenot. Bedankt weer, Mark c. s.
 
Inmiddels twee maanden verder met de tuning. Wat mij dit keer wederom opvalt is dat ik de eerste twee weken na tuning een beetje aan het 'hannessen' en zoeken was waar nu de nieuwe oppakmomenten in de verschillende versnellingen lagen. Eenmaal gevonden vergeet je al snel hoe de auto daarvoor reed (best erg dat ik mij inmiddels af en toe afvraag of de tuning er überhaupt nog wel op zit...).

Het effect van deze tuning is wel wat minder 'lomp' als mijn voorgaande keer toen er echt een belachlijk lekker koppel uit het blok werd getoverd. Maar mij hoor je niet klagen. Ook de Superb is na tuning een fijnere auto geworden.

Nogmaals dank aan Micky en de heren van JD.
 
Bovenaan Onderaan