JD DSG Tuning

CDK

Forumguru
Hier in het zuidwesten weet ik zo snel niet waar ik een stukje weg heb met een niet te grote kans op een radar.
Om goed te meten en te filmen moet je natuurlijk wel pakweg een seconde of twintig de ruimte hebben. Ik heb geen idee maar dan zit ik toch wel tegen de 200 denk ik. En ruimte van 0-100 is al helemaal een probleem. Ik kan moeilijk op de snelweg stil gaan staan, of in de stad 100 gaan rijden :)
Maasvlakte is ideaal hiervoor! :)

CDK

Forumguru
Nou, van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
Opdat hij een grote jongen mag worden net als ZN vader.
En vele veilige kilometers mee mag in die mooie auto.
Dankjewel, dat hoop ik ook! :)
Waar precies?
Eigenlijk direct al als je de brug over bent vanaf Europoort, alleen vanaf de zeekant richting Europoort is beter, in het weekend is het daar héél rustig :)
Skodaforum dragrace ;)
Lijkt me leuk! Maar wel per PM afspreken anders komt het niet goed ;)

Joske

Forumguru
nu dat blokje van mij al bijna 12000 km heeft wil ik mij wel eens aan een sprintje wagen hoor, winnen? vast niet, maar wel benieuwd hoe groot het verschil zal zijn ;)

Canon-Eye

Forumguru
Ik hoop dat ze er geen deuk bij rijden als ze ontdekken wat je met 1 rechtervoet teweeg kan brengen bij jouw racemonster
Zouden ze die chiptuning ook in- en uitschakelbaar kunnen maken d.m.v. een extra (verborgen) contactslotje :) voor als er iemand anders met de auto moet gaan rijden?
Lijkt me een interessante ontwikkeling...

• Leuk
Waarderingen: CDK

VWim

Forumguru
Ik kan moeilijk op de snelweg stil gaan staan, of in de stad 100 gaan rijden :)
Op een rustig moment vertrekken vanaf een parkeerplaats langs de snelweg. Dan kun je op de invoegstrook stilstaan, en vervolgens vol op het gas, dan invoegen en doortrekken tot een snelheid die hoogst illegaal is.

Misschien voor die tijd even langs de snelweg kijken of er geen camera-auto staat.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Zouden ze die chiptuning ook in- en uitschakelbaar kunnen maken d.m.v. een extra (verborgen) contactslotje :) voor als er iemand anders met de auto moet gaan rijden?
Lijkt me een interessante ontwikkeling...
Net als vroeger op de brommert een toerenbegrenzer er op voor het geval dat je op de rollenbank moest :maakmegek:
Zou niet verkeerd zijn overigens, verborgen schakelaartje omzetten en rpm begrenzer op 3000 :thumbsup:

sitechris

Donateur
Waarom niet gewoon een Autobahn meetinkje? Even meeten op een Parkplatz en je kunt gewoon legaal blazen.

@Joske: dit is het verschil in vermogen tussen 180 pk diesel (gechipte Giulietta) en 300 pk benzine. Bereid je daar dus maar op voor ;)

Joske

Forumguru
@sitechris

bij deze trek ik dan ook officieel mijn uitdaging in.. :lezen:

kan toch niet de bedoeling zijn dat ik nadien weer een nieuwe, snellere auto wil é ;)

Bovenaan Onderaan