EdK

Forumguru
Laatste 3 foto's is duidelijk uit de verkeerde hoek !
Maar voor je hem inlevert gooi je toch wel ff de hogedrukspuit erover neem ik aan ??
Die monteur houd ook wel van schone handen tijdens zijn werk....
 

leon-cupra

Forumguru
Ik probeer toch ook altijd mijn wagen proper af te geven. Voor een mechanieker ook aangenamer om aan een propere wagen te werken dan aan een vuile en hoop dat die persoon dan ook ziet dat jij als eigenaar er zorg voor draagt en dat de mechanieker dat dan ook zal doen.
 

Japanese Power

Donateur
Met mij gaat alles goed, ik heb geen klachten gekregen en ook onze hond Binq heeft geen klachten aan over gehouden, dank je @Tees. Ik heb me de dag na de klap op advies van de HA wel laten checken. Staat nu een aantekening in het systeem mochten er alsnog klachten komen die je hieraan kunt herleiden.
 

EdK

Forumguru
maar zoals de neus van de auto net iets té dicht bij zo’n half open deur gezet wordt!
Jij zegt het , maar was ook mijn eerste gedachte van jezus mina hoe kunnen die gasten zo werken....
Maar goed hij komt dus als 6 deurs Enyaq terug van de garage...
 

leon-cupra

Forumguru
Ach de voorkant is nog niet eens hersteld geweest. Zijkant , nu achterkant … straks de voorkant … staat de enyaq weer strak in het nieuw … en aangezien de wagen er nu toch staat :pardon:

voor de schadehersteller is dit toch ook niet gemakkelijk werken. Moet ogen op zijn kont hebben om te zien dat hij niets omstoot tegen een andere wagen.
 

Japanese Power

Donateur
Zo. De nieuwe bips is een feit. En nee, geen schade aan de voorzijde door een tussendeur. Alles gecheckt, alles lijnt netjes en werkt zoals voorheen.

Ze hebben me alle foto’s van het hele herstelproces laten zien. Blijkt dat er ook nog e.e.a. is gericht. Baal ik wel van. Want dat komt in de landelijke systemen te staan, ook al is de auto nu weer zoals hij hoort te zijn.

Het totale kostenplaatje is uitgekomen op dik 7300 euro. Niet gering. Maar goed. Dat is het leven nu eenmaal: je hebt niet alles in de hand, gelukkig…

1AC9EA7A-C5F8-459F-B60E-85F1967C2A9B.jpeg 5A6BFCC1-6912-408D-AAF5-F266DB742144.jpeg
 
Bovenaan Onderaan