Zou bij het eerste laadmoment terugkeren naar huis wanneer blijkt dat het zo een gedoe is.
Tsja maar jij kunt dan ook lopend van je werk naar huis......
En zoals Japanese Power al zegt, de gemiddelde mens rijd 1 a 1,5x per jaar meer dan 1000Km voor een vakantie.
En ja die kun je ook op andere wijze plannen !
Niet meer in één keer doorscheuren naar bestemming en kapot aankomen en 2 dagen je stoel niet uitkomen omdat je kapot bent van de rit.
Offf je rijd max een 400Km per dag en zoekt ( hebt al geboekt ) een hotel/pension/B&B of iets dergelijks en rijd de volgende dag of een dag later weer verder.
Want de bestemming is niet alleen mooi, ook de rit er naar toe heeft mooie plekken om te bezoeken.
Al typend realiseer ik me opeens dat ik er misschien makkelijker over denk omdat ik jaren lang motorfiets heb gereden en zelfs geen auto rijbewijs had.
En de motor dus ook voor vakantie gebruikte en dan ook dagelijkse ritten maakte van max 400Km en dan een camping zocht voor een overnachting.
Zakelijk is voor mij een EV bijna ondoenlijk, de busjes die er al zijn in EV uitvoering hebben in algemeen max een range van 200Km.
En tsja deze week heb ik er al 1500Km opzitten aan gereden kilometers naar klanten voor onderhoud en storingen. En dan mag ik morgen en overmorgen er nog een kleine 1000 bij rijden....
En toch staat er in planning op bedrijf om er één aan te schaffen, maar dit heeft ook deels te maken omdat we met gemeente Amsterdam bezig zijn met een pilot en de gemeente eist dat het servicen en plaatsen met een EV word uitgevoerd