IV BEP --> LED Matrix standaard of optie? (en nog wat vragen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
appels met peren vergelijken
Ik blijf het toch zeggen hoor: dat is nu eenmaal de enige manier om uit te vinden wat je lekkerder vindt, appels óf peren... :pardon:

En daarbij is het (ook) gewoon een kwestie van sommen maken om te kijken hoeveel de ene of de andere manier kost op maand- of jaarbasis en vervolgens te overwegen of je de meerkosten van de duurdere optie al dan niet de moeite waard vindt.

Edit: had post #41 nog niet gelezen...
 

leon-cupra

Forumguru
Het is uiteraard nog steeds een vergelijking. Als je nieuw koopt weet je op voorhand dat je voor je geld minder terug krijgt dan wanneer je voor hetzelfde bedrag een okkazie koopt. Wil je goedkoper af zijn, dan ben je uiteraard met een okkazie goedkoper af.


@JeSko , ik denk dat weinigen dat afleren :D:D
 

hemi24

Forumguru
@leon-cupra : dat maakt het vergelijk ook zo krom, aangezien je over de eerste drie jaar ongeveer 50% afschrijft (als je een beetje doorrijdt)...
 

leon-cupra

Forumguru
Daarmee ... nieuw of tweedehands is een kwestie van keuzes, voorkeuren en budget.
Maar als je puur cijfermatig en rationeel bekijkt is een tweedehandse in 99,9% de beste keuze.
 

Rataplan

Forumguru
Tot je een kapotte turbo hebt, waarvan delen behalve in de intercooler ook in de cilinders van motorblok komen.
Gevolg nieuw motorblok; reparatie van bijna 10k. Heb toen getwijfeld tussen repareren of slachten en verkopen in delen.
Ding was ingereden door iemand die van het “nieuwe rijden” houdt. Verglaasde remblokken en volle DPF.

Voor mij geen tweedehands meer of max half jaar oud en 5000 op de teller en dus nog vol in de fabrieksgarantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan