Interessepeiling - Rit naar de Nurburgring

Interessepeiling - Rit naar de Nurburgring

  • Ik ga mee

    Stemmen: 19 86,4%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Octavia32

Forumguru
Lijkt mij leuk, is er al een indicatie wanneer in maart of april?
Ik durf niet over de ring aangezien mijn banden tegen die tijd geen optimaal profiel meer hebben en ik eigenlijk op zoek ga naar een maatje groter 19" ofzo.
 

Noord26

Forumguru
De Ring berijden is zeker een optie. Maar niet met de eigen bolide. Eerder met een Swiftje die daar tegen redelijke prijzen te huur zijn all inclusief. Het hoeft niet je eigen schuld te zijn als je je bolide total-loss rijdt. Maar de verzekering keert niet uit op een circuit..

Je hoeft niet met dezelfde auto op de Ring te rijden als waarmee je er de rit er naar toe maakt!

@sitechris Heeft er ook een stukje in zijn drive-a-holic blog over geschreven.

http://driveaholic.nl/nordschleife/
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

peterrapid

Forumguru
Als het lukt met de datum ga ik heel graag mee, maar over het circuit donderen met Betsy doe ik wel niet, geraak ik aan iets anders om mee te scheuren dan wel (we zien wel). In ieder geval @Tuner111 terug een knap idee :thumbsup:
 

peterrapid

Forumguru
Nu eventjes op het idee terug van @Cordoba om eventueel er een weekendje van te maken zie ik ook absoluut zitten maar dan een B&B daar in de buurt voor de liefhebbers natuurlijk.
 

Cordoba

Forumguru
@peterrapid Iedereen hoeft er ook geen weekend van te maken, maar in elk geval voor de mensen die het teveel km's op een dag vinden kunnen daarvoor kiezen, en dan ergens verzamelen van de 'weekend-ers' en de 'dagjesmensen'.
 

Tuner111

Forumguru
Wel ik ga als ik even tijd heb eens wat data opzoeken, dan kiezen we een data :) ik ga ook eens kijken naar een leuke roette voor naar daar te rijden. kan je daar even in helpen @koreaan ?
 

Badsloefke

Forumguru
Wel ik ga als ik even tijd heb eens wat data opzoeken, dan kiezen we een data :) ik ga ook eens kijken naar een leuke roette voor naar daar te rijden. kan je daar even in helpen @koreaan ?
Bram indien mogelijk een weekend dat mijn vrouwke nie moet werken dan nemen wij er ineens ook een overnachting bij wss :) Ze moet om de 2 weken weekend doen dus 30-1 thuis en dan om de 2 weken ook thuis...
 
Bovenaan Onderaan