Interessepeiling - Rit naar de Nurburgring

Interessepeiling - Rit naar de Nurburgring

  • Ik ga mee

    Stemmen: 19 86,4%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Cordoba

Forumguru
Ik heb interesse om te spotten langs de baan, maar alles valt of staat met de datum en overige verplichtingen. Misschien is het handig om ergens een verzamelpunt voor de Nederlanders en de Belgen te maken, bijvoorbeeld in de buurt van Geleen: dat is een punt waar veel Belgen langs komen via de E314, en wat ook voor veel Nederlanders niet of nauwelijks buiten de route naar Nürburg ligt.
 

Tuner111

Forumguru
we gaan dit allemaal mooi uitwerken zodat we allemaal kunnen samenkomen op een punt :)

ik ga eens kijken naar data dat het open is :) keep you all posted !
 

Cordoba

Forumguru
Andere optie voor degenen die het te ver vinden voor 1 dag op en neer om een B&B te zoeken bijvoorbeeld in de buurt van het verzamelpunt. Kortste route zou voor mij 343 km zijn, maar via Geleen al 363 km, maar als ik vooraf naar een B&B in de buurt van Geleen zou rijden, heb ik de eerste 200 km al gereden.
 

Cordoba

Forumguru
Ik zou in de buurt van de 700 km op een dag uitkomen, als je dan ook nog een poos wil genieten rondom de Ring dan wordt het een hele lange dag, en ben je aan het eind van de rit absoluut niet scherp meer. Daarom kies ik dan liever voor een overnachting, en 's morgens redelijk relaxed opstaan en naar het verzamelpunt rijden.

Edit: via Nijmegen-Venlo zou voor mij ook het kortste zijn, maar via Geleen is niet zoveel om en misschien handiger om te verzamelen met de Belgen, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
 

boontjeRS

Forumguru
Als er een vaste datum is en het past met het werkschema van mn halve trouwboek zou ik ook wel durven meegaan. Zelf op circuit niet rijden met mn auto. Heb ik er niet voor over en om daar traag op te rijden...
 
Bovenaan Onderaan