Interessepeiling - Rit naar de Nurburgring

Interessepeiling - Rit naar de Nurburgring

  • Ik ga mee

    Stemmen: 19 86,4%
  • Ik ga niet mee

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

Na een geslaagde mini meet. zou ik graag eens horen wie er eventueel interesse had om rond maart of juni een rit samen te maken naar de "Nurburgring".

Wel men bedoeling is gewoon naar daar te rijden en een plaatsje zoeken voor foto's te nemen. en diegene dat graag eens rijden dan kunnen rijden. ikzelf zou ook niet er op gaan rijden, alleen zou ik graag gewoon nog eens een dagje gaan onder de skodaforumers. we kunnen dan ook eens karten & het museum daar bezoeken !

Laat even een reactie na & stem op de pol !


Mvg, Bram

@Tuner111
@boontjeRS + vrouw
@abelsj
@Badsloefke
@Goofy@5E
@Corné de Kluijver
@internetboarder
@peterrapid
@vw125
@Joske
@Cordoba
@Mettes
@Erik76
@Mugjuh
@Tallguy
@Blackokkie2
@yves1966
@LelievreKenny
@Brightstar1981
@Jee13
@philip
...
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Het lijkt me heel leuk, MAAR..., mijn lieve vrouw @Fabi3 die bijna alles goed vind is bang dat ik dan niet heelhuids thuis kom, dus ik ga het haar niet aandoen om haar een dag in de stress te laten zitten. Ze stond vorig jaar op punt om mij een arrangement cadeau te doen voor m'n verjaardag, maar na wat YouTube filmpjes te hebben gezien dacht ze daar heel anders over ;) Helaas zal ik er dus niet bij zijn :)
 

micky

Forumguru
Het lijkt me heel leuk, MAAR..., mijn lieve vrouw @Fabi3 die bijna alles goed vind is bang dat ik dan niet heelhuids thuis kom, dus ik ga het haar niet aandoen om haar een dag in de stress te laten zitten. Ze stond vorig jaar op punt om mij een arrangement cadeau te doen voor m'n verjaardag, maar na wat YouTube filmpjes te hebben gezien dacht ze daar heel anders over ;) Helaas zal ik er dus niet bij zijn :)

Als ik ga kun je meerijden, met die trage 1.6 met Eibach kan er werkelijk niets gebeuren, volgas de ring over :)
 

Cordoba

Forumguru
@Tuner111 Wat is precies de bedoeling: een dagje naar de Nordschleife waar de liefhebbers één of meer rondjes doen, en de rest een goed punt zoekt om foto's te maken en/of te kijken, of wil je iedereen het circuit op? Allereerst vind ik het verzekeringstechnisch niet zo handig, en met wel 75 pk heb ik met mijn auto niet zoveel te zoeken op het circuit.
 

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 Wat is precies de bedoeling: een dagje naar de Nordschleife waar de liefhebbers één of meer rondjes doen, en de rest een goed punt zoekt om foto's te maken en/of te kijken, of wil je iedereen het circuit op? Allereerst vind ik het verzekeringstechnisch niet zo handig, en met wel 75 pk heb ik met mijn auto niet zoveel te zoeken op het circuit.

Wel men bedoeling is gewoon naar daar te rijden en een plaatsje zoeken voor foto's te nemen. en diegene dat graag eens rijden dan kunnen rijden. ikzelf zou ook niet er op gaan rijden, alleen zou ik graag gewoon nog eens een dagje gaan onder de skodaforumers. we kunnen dan ook eens karten & het museum daar bezoeken ! :)
 

Goofy@5E

Forumguru
Euhmmmm.. Zoooo dicht woon ik nu ook niet bij de grens hoor :D

Met het gti forum al 2x naar de ring gereden via allerlei mooie wegen. Interesse is er wel, over ring zelf rijden sla ik over.

zoals @koreaan stelt zou wel een optie zijn :jaja:

Alleen voor de gezelligheid, klinkt goed, ik wil ook liever niet van achter aangereden worden :nailbiting:

Dat zie ik wel zitten.
De Nurburgring berijden weet ik nog niet.
Enkel spotten lijkt mij ook leuk.

Hier sluit ik me bij aan, moet leuk blijven, geen race,
 
Bovenaan Onderaan