Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Topic in 'Kodiaq' gestart door ertromp, 07-09-2016.

Tags:
  1. Skodiaq

Skodiaq Forumguru

@mOTiVe Metal Grey en Quartz Grey zijn dezelfde kleuren.

CDK vindt dit leuk.

2. Brightstar1981

Brightstar1981 Forumguru

Gelukkig heb ik dan ook geen last opv vrouwen onderhouden...:maakmegek::deuk:
    Back to topic.
    Ik koop nooit een auto voor het zicht van een ander, maar voor mezelf.
    Maar om eerlijk te zijn lees ik vaak op autoweek.nl de nogal grauwe en eenzijde reactie's van ' suv's zijn voor oude mensen'
    Hoewel dat 'sommige ' mensen dit beweren kan ik ze daaromtrent niet in volgen.
    Ik ga mij niet oud voelen als ik met een suv zou rijden.:yeah:

3. massis

massis Senior Member

Jungle Green zou gewoon leverbaar moeten zijn tot 01/01/2018, maar is binnenkort niet meer bestelbaar. Mijn bestelling (besteld begin maart, geschatte levering 20 september momenteel) is ook Jungle Green, nadat ik ben moeten wijzigen van Corrida Red dat sinds half februari niet meer te bestellen valt.

rdrummen en Tafkah vinden dit leuk.
  4. Brightstar1981

Brightstar1981 Forumguru

Toch geen spijt dat je jungle green hebt nu ?
    Ik heb nog altijd veel bekijks in dat kleur.
    Ook als het bvb bewolkt, donker of er zon op schijnt is het telkens weer een andere kleurcontrast

5. rdrummen

rdrummen Senior Member

Ben heel benieuwd, onze bestelling is ook Jungle-Green...

6. mOTiVe

mOTiVe Lid

Dat zou heel mooi nieuws zijn want ik vind de andere kleuren echt niet mooi. Het moet metallic zijn en dan kun je kiezen tussen grijs grijs grijs en grijs. Lava Blue heb ik op de Seat atheca gezien dat was echt niet mooi bij de overgangen bij de wielkasten. En ik verheug me op beige interieur met groene buitenkant. Op de superb vind ik m ook zo mooi.

Brightstar1981 en rdrummen vinden dit leuk.
  7. Rayzman

Rayzman Actief lid

Ik heb vandaag van kleur moeten wisselen omdat Mato Brown niet meer besteld kon worden. Ben nu overgegaan
    naar magnetic Brown.

8. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

En nog wat beelden

mOTiVe, VanRoyal en CDK vinden dit leuk.
  9. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Zie de trailer assistent vanaf 7:12

mOTiVe, CDK en johnboy vinden dit leuk.
  10. massis

massis Senior Member

Goh ik vond het rood lekker stoer en duidelijk. Het groen is ietsje subtieler. Maar van't weekend zag ik een jungle green superb staan, en dat beviel me toch behoorlijk :-)
    Ik ben al lang blij dat ik uberhaupt met een Kodiaq kan gaan rijden de komende 5 jaar, al was ie fluo roze :tongue:

Brightstar1981 vindt dit leuk.

Deel deze pagina