Interesse nieuwe JD-groepsactie

FabiaTsi

Senior Member
Update lijst. Nog één persoon dus en we hebben onze 20 percent korting. Niemand geen oma met een fabia greenline, die iets meer vermogen wil?

1. FabiaTsi: Fabia Combi 1.2 TSI 77kw
2. Pascal20: VW T-5
3. Octavia99 Octavia 1.9 TDI (90 pk) bj 2001
4. Chatslet 1.2 TDi Fabia 2 Combi Greenline Businesline
5. Reeseend : Octavia RS HB 2.0 TFSI (2007)
6. Bluskabouter: Fabia Combi 1.2 TSI 77kw
7. Sk_Hans: Octavia Combi Arctic, 1.4TSI Greentech (2013)
8. Louis: Superb 1.8 TSI DSG

9. Arjahoekstra: Superb 1.8 TSI DSG
10. Stinger: 1.2 TDi Fabia 2 Combi Greenline Businesline (ovb)

piair1982

Forumguru
Ik had interesse...
Totdat de blauwe brievenbrigade iets verzonnen had van 4 jaar geleden...

Dus ik houd me aanbevolen voor een keer in de toekomst.

Veel plezier allemaal!

mjv

Nieuw lid
Ha allemaal,

Ik heb sinds een paar weken een Octavia Combi 1.8TSI (1-2012)
Las op dit forum over chiptuning en JDengineering. Ik heb hen een mail gestuurd met vragen en ze attendeerden me op een groepsactie op Skoda Forum.

Is dat deze thread?
Kan iemand me vertellen wat de voorwaarden zijn voor deze groepsactie?
JD vertelde me dat inschrijven tot 1 maart mogelijk is. Waar inschrijven?
Wat is de korting? Ik neem tenminste aan dat er sprake is van korting bij een groep?

Als ik me kan vinden in de voorwaarden etc. dan ben ik een geïnteresseerde.

Rosinfield

† In Memoriam
ja, dan zit je hier goed; denk dat je spoedig hier de antwoorden op je vragen vindt, of anders via een pb

mjv

Nieuw lid
Ik heb deze thread even vanaf het begin doorgelezen en las het onderstaande.
Het antwoord dat ik van JD op mijn mail kreeg was van een Mark, als ik het goed lees is hij (Race Eend) ook de schrijver van onderstaand citaat.

Uiteraard kunnen wij weer een groepsaankoop houden net als vorig jaar rond deze periode.

Bij 3 tot 10 defininitieve aanmelders kunnen we 15% korting per auto geven.
Bij meer dan 10 deelnemers kunnen we 20% korting geven op de stage 1 chiptuning.

Ter voorbeeld. Een Skoda Fabia 1.2 TSI 105pk kost normaliter 599,- euro.

Bij 15% korting betekend dit € 509,15 incl btw
Bij 20% korting komt de prijs op € 479,20 incl btw

* meerprijs dyno run € 100,-
* meerprijs opmaat tuning op dyno € 200,-

Deelnemers melden zich aan bij 1 persoon/organisator (graag incl volledige naam en achternaam + kenteken + email adres+ telefoonnummer).

Vervolgens als de inschrijving op de actie op het forum gestopt is (bv op 1 maart), stuurt de organisator al deze gegevens door naar JDEngineering, en maken de deelnemers een afspraak met JD (dit kan gewoon via info@jdengineering of tel: 0031-573 258 752 )

Bij JD is op dat moment de lijst bekend met de deelnemers. Ingeschreven deelnemers kunnen dan de hele maand maart gebruik maken vd actie.

Dat zou dan de volgende lijst opleveren:

11. mjv: Octavia 1.8 TSI (2012)

Daarmee zou ik nr.11 zijn en bespaar ik iedereen nog een extra 5%. Zou Stinger (ovb) daarmee over de streep getrokken zijn?

Sk_Hans

Forumguru
Daarmee zou ik nr.11 zijn en bespaar ik iedereen nog een extra 5%.
Dat is een mooie binnenkomer. Hopelijk zitten we hiermee aan de 11 en blijft dat ook zo. Nou ja, voor JD hoop ik eigenlijk dat er nog een paar bijkomen.

FabiaTsi

Senior Member
Ha allemaal,

Ik heb sinds een paar weken een Octavia Combi 1.8TSI (1-2012)
Las op dit forum over chiptuning en JDengineering. Ik heb hen een mail gestuurd met vragen en ze attendeerden me op een groepsactie op Skoda Forum.

Is dat deze thread?
Kan iemand me vertellen wat de voorwaarden zijn voor deze groepsactie?
JD vertelde me dat inschrijven tot 1 maart mogelijk is. Waar inschrijven?
Wat is de korting? Ik neem tenminste aan dat er sprake is van korting bij een groep?

Als ik me kan vinden in de voorwaarden etc. dan ben ik een geïnteresseerde.

Je bent aan het juiste adres. Inderdaad 5 percent extra korting als we de huidige lijst kunnen handhaven. Stuur me je even alle gevraagde info via pm door?

hier aanmelding 12

------------

11. mjv: Octavia 1.8 TSI (2012)
12. Stoonie: Octavia II Combi EBL 1.2tsi 105pk (2011)
------------

FabiaTsi

Senior Member
Oproep: Ik heb nog maar de gegevens van 7 geïnteresseerden voor de groepsactie. Morgen 1 maart loopt de actie af.
Ik stuur zo dadelijk een bericht naar de personen van wie ik nog geen gegevens ontvangen heb.

Stinger

Actief lid
@Race Eend
Ik tank altijd de normale diesel van Shell (ivm lease). Uit diverse lezingen van u, heb ik gelezen dat er verschil zit in brandstof (premium/budget) ivm het fenomeen "pingelen". Weet u toevallig of er consequenties zijn icm de 1.2TDI VAG 3 cilinder motoren? Tijdens het tunen van de 1.2TDI VAG 3 cilinder motoren wordt de ECU gereset. Als ik de auto weg breng voor een service beurt. En ik demonteer het externe ECU. Zal de dealer nog iets van merken dat de auto eventuele getunend is/was? Ik ben bang dat de dealer de ECU ook gaat resetten. Waardoor ik de basis instelling kwijt raakt. En als ik het externe ECU terug inbouw dat de auto niet meer zo fijn rijdt.

Goedemorgen,

Ik reageer waarschijnlijk te laat op dit topic waarop ik door mijn vriend Stoonie geattendeerd ben. Ik ben ziek geweest en zelf zo heftig dat ik niet op internet kon...
Ik heb alleen 1 dilemma. Ik ben net een wintersport aan het boeken..Graag wil ik op de reserve lijst als dat kan??? Ik heb een Octavia II Combi EBL 1.2tsi 105pk (2012)
Hoor graag van je Matyas,

Grt Roy

octavia99

Senior Member
Goedemorgen,

Ik reageer waarschijnlijk te laat op dit topic waarop ik door mijn vriend Stoonie geattendeerd ben. Ik ben ziek geweest en zelf zo heftig dat ik niet op internet kon...
Ik heb alleen 1 dilemma. Ik ben net een wintersport aan het boeken..Graag wil ik op de reserve lijst als dat kan??? Ik heb een Octavia II Combi EBL 1.2tsi 105pk (2012)
Hoor graag van je Matyas,

Grt Roy
Wat bedoel je met reserve lijst?
Iedereen die zich tot 1 maart aanmeld kan mee doen.
Dus wil je de tuning dan zo snel mogelijk een pm sturen naar FabiaTsi.

FabiaTsi wil Graag volgende gegevens: de familienaam + voornaam, kenteken, emailadres en het telefoonnummer.

Nu weet ik niet hoe strikt die 1 maart is maar wil je het dan moet je wel nu aktie ondernemen.
dat geld natuurlijk ook voor freenbeen.

freenbeen

Nieuw lid
Je hebt gelijk Skoody Boo,

Ik ben sinds maart 2012 lid maar heb dat eigenlijk nooit gedaan. Ik heb sinds april 212 een Octavia 1.4TSI mijn eerste Skoda,eerder de nodige andere merken gehad meestal een Alfa trouwens maar hun stationwagon is niet groot genoeg voor ons gezin. Dit zal ook niet onze laatste Skoda zijn, hij bevalt nl. erg goed boven verwachting zelfs. In verband met het trekken van een caravan wil ik hem nu laten chiptunen, hoop dat het nog lukt met de actie bij JD.

groeten,
John

Bovenaan Onderaan