Iemand ervaring met AutoNL? (Zelfde concept als Autohero?)

gehaktbal

Forumguru
Denk dat @Kanerr beste indruk geeft.
Ik heb ooit een keer meegemaakt dat ik uitgebreid proefgereden had met een auto. En pas bij een echt lang stuk snelweg bepaalde eigenaardigheden gingen opvallen waar je daarna bij kortere ritten ook automatisch extra op gaat letten. Minstens één langere rit maken is echt een must in mijn ogen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Je hebt maximaal 14 dagen zichttermijn, omdat je iets op afstand hebt gekocht. Net zoals de rechten die je hebt als je iets in een webshop koopt.

In die 14 dagen mag je MAXIMAAL 500 km rijden, om de koop nog te kunnen ontbinden. 501 km gereden? Helaas geen retourrecht meer.

Zoals je zegt @Kanerr , lekker verschillende ritten aan het doen.

@hemi24 zoals het er nu uitziet is het een blijvertje, maar we benutten de volledige 14 dagen/500km om een eindoordeel te geven :) oftewel, nog 8 dagen fanatiek uitproberen!
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zo, de twee weekjes zijn inmiddels ruimschoots om, en dat betekent dus ook dat het een blijvertje is!

Niets meer dan lof voor de toegankelijkheid van Auto.nl en hoe zij met je meedenken in mogelijkheden ipv. onmogelijkheden, wat je in de autobranche helaas ook vaak genoeg tegenkomt.

We waren nog niet helemaal tevreden over een aantal puntjes, dit aangegeven bij de klantenservice die er vervolgens echt wel hun schouders onder zetten om het naar alle tevredenheid van de klant op te lossen.

Het avontuur was vanaf het begin super spannend, het is allemaal erg snel voor ons gegaan (vrijdags bedacht om te gaan kijken voor een nieuwe auto, 's maandags gekocht), maar ik zou het zo weer doen nu we het proces doorlopen hebben.
 
Bovenaan Onderaan