Hulp gevraagd bij kleurkeuze

RefleCs

Forumguru
Of dacht je meer in de camouflage stijl van bijvoorbeeld Jon Olsson? :tongue: Maar dan moet je ook nog een dakkoffer permanent monteren :tongue:
 

RefleCs

Forumguru
Ik vond de RS6 waar Tim de Gumball 3000 mee gereden heeft afgelopen jaar ook wel geslaagd. Geen standaard combinatie maar toch best wel verrassend goed gelukt naar mijn mening:
Shmee150-Takes-Part-In-The-Gumball-3000-With-The-ABT-RS6-11.jpg
 

robvv

Senior Member
Heeft iemand al een pacific blue op de weg gezien ?
zijn foto's beschikbaar van S3 HB Style in pacific blue ?
 

B.Stuurder

Forumguru
Maar als je de dakrails zwart maakt, raad ik je aan om ook de chroomlijst zwart te maken.
Chromen lijsten:
image.jpeg

Zwarte lijsten:

image.jpeg
 

kansberg

Forumguru
Maar dat is toch een vorm van 'downsizing?' De basisuitvoeringen hebben ook zwarte ruitomlijsting en zwarte dakrails.... Juist de duurdere (Style, Elegance) hebben chromen ruitomlijsting en geborsteld aluminium (of matchromen) dakrails......
 

B.Stuurder

Forumguru
Maar dat is toch een vorm van 'downsizing?' De basisuitvoeringen hebben ook zwarte ruitomlijsting en zwarte dakrails.... Juist de duurdere (Style, Elegance) hebben chromen ruitomlijsting en geborsteld aluminium (of matchromen) dakrails......
Dat klopt wel, maar snelle, sportieve auto's hebben geen chroom, tenminste, de laatste jaren niet. Alles is juist zwart en dat maakt de auto ook agressiever. Wil je echter een luxe bolide, dan is chroom wel een statement ja.

Overigens zie je wel verschil hoor, bij mij zijn de dakrails hoogglans zwart, zoals de raamstijlen en de rand om de ramen is metallic zwart, zoals de spiegelkappen. Op een foto zie je dat niet goed, maar in het echt ziet dat er echt niet uit als budget.
 

gdisselkoen

Forumguru
Dat klopt wel, maar snelle, sportieve auto's hebben geen chroom, tenminste, de laatste jaren niet. Alles is juist zwart en dat maakt de auto ook agressiever. Wil je echter een luxe bolide, dan is chroom wel een statement ja.

Overigens zie je wel verschil hoor, bij mij zijn de dakrails hoogglans zwart, zoals de raamstijlen en de rand om de ramen is metallic zwart, zoals de spiegelkappen. Op een foto zie je dat niet goed, maar in het echt ziet dat er echt niet uit als budget.

Pffffffffffffffff... ik krijg weer visioenen van stickertuning. Badge op de kofferbak met een "v6" of "v8" aanduiding. Als je een sportieve uitvoering wilt, bestel dan een sportieve uitvoering.
 
Bovenaan Onderaan