Hulp gevraagd bij kleurkeuze

B.Stuurder

Forumguru
Pffffffffffffffff... ik krijg weer visioenen van stickertuning. Badge op de kofferbak met een "v6" of "v8" aanduiding. Als je een sportieve uitvoering wilt, bestel dan een sportieve uitvoering.
Nee! Geen badges en stickers! Juist zo clean mogelijk. En als je dan Race blue kiest, dan mag de auto ook wel wat aangepast worden. En in mijn geval is hij zeker niet langzaam hoor. Bovendien zoals Corné al zegt, erg veel opties heb je bij Skoda niet, in elk geval vind ik dat het bij mij beter op zijn plaats is dan een S-Line pakket op een Audi met een 1.6 dieselmotortje.
 

dirkie996

Forumguru
Nee! Geen badges en stickers! Juist zo clean mogelijk. En als je dan Race blue kiest, dan mag de auto ook wel wat aangepast worden. En in mijn geval is hij zeker niet langzaam hoor. Bovendien zoals Corné al zegt, erg veel opties heb je bij Skoda niet, in elk geval vind ik dat het bij mij beter op zijn plaats is dan een S-Line pakket op een Audi met een 1.6 dieselmotortje.
Toen je vroeger een Octavia in Race Blue zag, wist je direct, da's een Vrs. Nu kan het ook 'n 1.6tdi zijn, en inderdaad, die 1.8tsi is zeker snel, maar met die rode remklauwen en al die details in 't zwart, kan je toch moeilijk ontkennen dat uw Octavia 'n beetje Vrs copycat is geworden.
Niet dat ik het lelijk vind, maar ja, het zal wel met m'n leeftijd te maken hebben, maar voor mij hoeft het allemaal niet zo gewijzigd worden.
 

B.Stuurder

Forumguru
Daarom doe ik het nu @dirkie996, tegen dat deze wagen er uit gaat ben ik 50, dan zou ik dat niet meer doen denk ik.
Rode remklauwen vond ik wel sportief staan, nog overwogen om ze blauw te maken maar rood vond ik mooier. Ook overwogen om RS bumpers te plaatsen, maar ook vanaf gestapt mede omdat het inderdaad geen RS is.
 

dirkie996

Forumguru
Daarom doe ik het nu @dirkie996, tegen dat deze wagen er uit gaat ben ik 50, dan zou ik dat niet meer doen denk ik.
Rode remklauwen vond ik wel sportief staan, nog overwogen om ze blauw te maken maar rood vond ik mooier. Ook overwogen om RS bumpers te plaatsen, maar ook vanaf gestapt mede omdat het inderdaad geen RS is.
Ik ben me nu aan het orënteren op de O3 fl Vrs ( jawel, in Race Blue), als die in maart bestelbaar zou moeten zijn, en als ik het financiële plaatje rond krijg( privé aankoop, en met een aan de universiteit studerende dochter, die op kot zit, niet zo evident). Trouwens ik ben 53:bloos:, noem mijn keuze dus een heel late midlife crisis:pieker:. Ik heb m'n vrouw wijs gemaakt dat het tijd wordt voor een automaat ( haha, DSG):D
Bij m'n vorige midlife crisis, kocht ik me voor de derde keer 'n Ducati :thumbsup:
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik wilde geen automaat rijden voor mijn veertigste en dacht voor de laatste keer een sportief uitziende auto te rijden, maar als ik jou zie, dan is er gelukkig nog hoop voor mij ;)
 

gdisselkoen

Forumguru
Ik wilde geen automaat rijden voor mijn veertigste en dacht voor de laatste keer een sportief uitziende auto te rijden, maar als ik jou zie, dan is er gelukkig nog hoop voor mij ;)
Ik had vroeguh ook niets met een automaat, totdat in mijn vorige auto standaard een "gerobotiseerde versnellingsbak" zat, zoals dat heet. Gelijk voor het leven verpest. ;)
Daarom moest de volgende auto weer een automaat worden, en dat is het geworden, de S3 met DSG. :dankje:

Kan me niet voorstellen dat ik jarenlang file gereden heb zonder schakelhulp :banghead:
 

reinierh

Senior Member
Ik had vroeguh ook niets met een automaat, totdat in mijn vorige auto standaard een "gerobotiseerde versnellingsbak" zat, zoals dat heet. Gelijk voor het leven verpest. ;)
Daarom moest de volgende auto weer een automaat worden, en dat is het geworden, de S3 met DSG. :dankje:

Kan me niet voorstellen dat ik jarenlang file gereden heb zonder schakelhulp :banghead:
En zonder file-assist..
 
Bovenaan Onderaan