[Howto] DVD Vrijgave - Video In Motion

lymfo

Nieuw lid
Hier nog een positieve reactie :)

Ook ik heb de methode van Netdata toegepast en het werkt perfect (alleen POI werkt niet meer, maar een kleinigheidje voor mij), mijn dank gaat uit naar Netdata...
 

Adop

Nieuw lid
Hallo zijn er nog betere links om het iso bestand te downloaden het is SUPERTRAAG en is de nieuwe iso bestand van Netdata al beschikbaar ergens of heeft iemand misschien het iso bestand al kant en klaar ergens op zijn computer beschikbaar voor mij, alvast bedankt
HW H61
SW 3984

gr Andre
 

Adop

Nieuw lid
Inmiddels gedownload (na een volle dag) maar ik heb SW 3984 en hij zegt nu dat de firmware te nieuw is van het systeem, iemand een idee hoe ik aan deze firmware kom?

gr Andre
 

Antera

Donateur
je bedoeld door hem op die manier te resetten en dan de VIM van berto erin te steken dat de VIM werkt?
 

Adop

Nieuw lid
Ja klopt als je cd er gewoon in steekt zegt hij dat de firmware nieuwer is dan de firmware op de cd vandaar het filmpje even erbij
 

blomj001

Nieuw lid
Andre,

Ik heb ook H61 en SW 3984. Ik heb RECODE_VIM_Berto89 gedraaid en het systeem zegt ok maar het beeld blijft wegvallen.
Zou je me kunnen helpen aan de juiste firmware?
Bij voorbaat dank.

Grt Teun,
 

Adop

Nieuw lid
Teun heb je hem gereset voordat je de cd erin doet en de sleutel uit het contact gehouden en niet aangezet

gr Andre
 

blomj001

Nieuw lid
Krijg naar de toets combinatie enject, spraakherkennen en setup zoals getoond in de video het scherm met onder en boven de rode balk, insert cd, zie dat software geladen wordt.
Geef in het groene scherm OK, Daarna komt melding SWL ok.
Lijkt dus allemaal goed te gaan, maar beeld valt nog steeds weg. Heb ik misschien niet de goede VIM?

Grt Teun,
 

blomj001

Nieuw lid
Andre,
Ja gereset en de update verliep zoals in de video van jou link.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik niet de juiste VIM heb.
Vandaar mijn vraag welke VIM (software) heb jij gebruikt?

Grt Teun
 

Adop

Nieuw lid
dit staat er in het txt bestandje, ik wil je ook wel het bestandje toesturen , indien ik je email even krijg, want zo te zien heb je het inderdaad goed gedaan
#CD:tongue: 0 0 4 . 9 3 4 . 3 0 4
#DATE:2010-04-27
de vim is RECODE_VIM_Berto89

gr Andre
 

blomj001

Nieuw lid
Andre

Heb de VIM_Berto89 opnieuw gebrand en heb nu het gewenste resultaat.
Hartelijk dank voor je antwoorden en video link. Dit is uiteindelijk de oplossing gebleken.

Grt Teun,,
 

Adop

Nieuw lid
Mooi Teun het is erg leuk zoiets, nu nog je eigen favorieten op een dvd zetten vanaf youtube met freestudio en daarna met dvd Flick de dvd maken werkt erg goed
succes ermee

gr Andre
 

wimoost

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb verleden jaar deze update MET SUCCES uitgevoerd en geniet dagelijks van mn DVD FREE

Nu is er een nieuwe firmware update (4024) en ik ben bang dat als ik die installeer dat ik dan mn DVD FREE kwijt ben.
Kan dezelfde truc op de nieuwe firmaware worden toepast ??

Groet
WimO
 

remcee

Lid
Je kunt probleemloos upgraden naar de laatste firmware, waarbij je vrijschakeling behouden blijft. Je moet wel de voorlaatste firmware al hebben draaien (met de nieuwe partitie indeling).
 

wimoost

Nieuw lid
@remcee Bedankt voor je snelle reactie !! Ik ga em tweekend installeren en laat mijn ervaringen weten !! Nogmaals bedankt !!

Groet
Wim
 
Bovenaan Onderaan