Goedemiddag,
Afgelopen woensdag heb ik mijn Skoda Elroq Business edition met business upgrade plus pakket mogen ophalen.
Fantastische auto maar ik kan geen hoofdgebruiker instellen en dus de Skoda Connect app niet gebruiken:
Het scherm blijft hangen op “U wordt met Skoda id verbonden, wachten alstublieft”.
In de Skoda app heb ik de auto kunnen toevoegen door handmatig het chasisnummer in te voeren, maar kan het koppelen niet voltooien omdat de QR code niet naar voren komt op het infotainmentscherm.
Dealer zegt dat ik het nog een tijd moet aankijken want hij denkt dat er een update aan zit te komen en het “tekstwolkje” elke dag in de gaten moet houden.
Ik krijg elke dag een melding dat er 6 systeemapp-updates zijn maar heb geen mogelijkheid om die te starten…?
Krijg ook steeds de melding “installatie van de handleiding is geannuleerd”.
Deze 6 systeemapp-updates geeft hij aan:
- app updates 3.7.21
- Data upload 8.0.6
- Functions on demand - 4.3.31
- Handleiding 4.11.4
- Shop - 2.19.13
- System extensions - 2.28.91
Wat ik al geprobeerd heb:
- op verschillende tijden/plekken proberen in te loggen.
- Aan de laadpaal proberen in te loggen.
- Met hotspot van telefoon verbinden en proberen in te loggen. (Zie trouwens geen verbetering van bereik in infotainmentscherm, terwijl ik op mijn telefoon 3 volle streepjes heb en 2 op infotainmentscherm)
Ik kan momenteel niets anders dan als gast inloggen maar zou graag hoofdgebruiker willen activeren en de Skoda App willen gebruiken.
Hebben meerdere mensen hier last van en de eventuele oplossing?
Alvast bedankt!
Mvg