Kan geen hoofdgebruiker worden

Jessedew

Forumguru
Intern 500 euro, oa voor het oplossen van de storing travel assist en emergency assist. (Lijkt aardig verholpen te zijn) en controleren afstelling koplampen, en trekhaak beter inleren, verlichting aanhanger deed het half. En nog 2 afdekkapjes van de velgbouten.

Icm oplossen van de storing is denk ik oa 1985 geïnstalleerd (had dat al voor aflevering gevraagd maar was toen niet gedaan, geen idee waarom niet, denken zeker dat klanten dom zijn) bij mij was het dus gelukkig onder garantie. Overigens was het systeem met 1810 wel gewoon prima, merk geen verschil.

Die storing doet zich nu al een maand niet meer voor gelukkig. Nog enkel keertje gehad na het werkplaatsbezoek.

Of ik ook daadwerkelijk normaal zoveel had moeten aftikken ik hoop van niet, ook skoda rijden is niet meer goedkoop.

Jessedew

Forumguru
Idd, keer met de Oct 3, wist ik vrijwel zeker welke sensor er stuk was. Die zelf voor 50 euro vervangen, probleem opgelost. (Dealer zei eerst diagnose, dat scheelde toen weer)

BPad1988

Nieuw lid
Goedemiddag,

ik heb sinds vorige week een skoda superb IV uit 2022 (geïmporteerd uit Duitsland).
nu kan ik met geen mogelijk hoofdgebruiker worden, en gebruik maken van de app.
ik heb hier al aardig wat urn in gestoken, met giga frustratie. ik haal uit alle topics nu niet echt een werkende oplossing.
wat ik heb geprobeerd;
- alle gebruikers verwijder, mezelf toegevoegd, werkt niet.
- auto instellingen op verzoek skoda NL terug naar fabrieksinstellingen, werkt niet.
- ik zie geen update in instellingen.
- iets met een hotspot maken snap ik niet helemaal, (blond)
- ik zag iets voorbij komen over het wereldbolletje bovin in scherm, deze is wit, en niet grijs. Dit is goed als het goed is.

Ik ben gisteren bij een skoda dealer geweest, deze willen nu om te beginnen een software update gaan doen, en er waren nog 2 stappen die evt. oplossing zouden bieden, iets met zekeringen vervangen. in ergste geval gaat me dit 370 euro kosten.
Ik wil best ergens voor betalen als het dan werkt, maar dit is nu dus nog helemaal niet zeker.
Sorry voor mijn lange verhaal, dit is allemaal nieuw voor mij.

Graag advies, groeten Bianca

@Bianca, ik zat met hetzelfde probleem. Bij mijn auto zat softwareversie 1810 er nog op. Dit was de oorzaak waardoor ik me niet als hoofdgebruiker kon aanmelden. Van het weekend de software (met hulp van Rainesh) in 2 stappen ge-update naar versie 1985. Nu werkt het perfect, zowel hoofdgebruiker als Skoda app. Als ik jou was zou ik Rainesh of Antera ff een berichtje sturen voor de benodigde files en stappenplan, dat gaat je een stuk minder kosten dan bij de dealer. En, als het mij (en mijn vrouw) lukt, dan kan iedereen het

BPad1988

Nieuw lid
@Bianca, ik zat met hetzelfde probleem. Bij mijn auto zat softwareversie 1810 er nog op. Dit was de oorzaak waardoor ik me niet als hoofdgebruiker kon aanmelden. Van het weekend de software (met hulp van Rainesh) in 2 stappen ge-update naar versie 1985. Nu werkt het perfect, zowel hoofdgebruiker als Skoda app. Als ik jou was zou ik Rainesh of Antera ff een berichtje sturen voor de benodigde files en stappenplan, dat gaat je een stuk minder kosten dan bij de dealer. En, als het mij (en mijn vrouw) lukt, dan kan iedereen het
Hoi Rob,bedankt voor je reactie. Bij de dealer had ze het over dat er nu versie 3.04 opstaat en deze naar 3.24 kan. Dit is iets heel anders denk ik dan versie 1985?
Hoe kom ik aan contact gegevens van Reinesh of Antera?

Groeten Bianca

Via het envelopje rechtsboven in beeld kun je een privébericht sturen( Rainesh of Antera). Het gaat om de versie in dit scherm, daar moet software: 1985 staan, zie foto(de foto is van voor de update)

Bijlagen

• 20250504_130941.jpg
    20250504_130941.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 16
Denk het, je krijgt daar wel een melding van in beeld als het te groot is. Het gaat echt om de softwareversie die op de 3e regel van mijn foto te zien is.

Bovenaan Onderaan