Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

robstef

Nieuw lid
Ik heb een fabia 2.0 mpi uit 2005
Er staat nu 320000 km op de teller
Ik heb m vanaf 13-02-2019 en rij ongeveer 50000 km per jaar
En ja een diesel rijd goedkoper
Toen ik m zo n 3 maandag had ging er een versnellingsbak lager stuk
En nu een dynamo vervangen
De auto rijdt nog prima en de 2.0 liter isxeen verademing

Rob
 

Tees

Donateur
Das een heel nette km stand voor een benzine! De meesten die boven de 300k komen zijn diesels, hopelijk mag je er nog lang mee rondrijden!
 

Ted

Forumguru
Zo,n 2 l benzine is natuurlijk wel een scheurijzer vergeleken met de 1.9 SDI.
Ja een versnellingsbak lager kan exemplaris zijn of een kwaal van een bepaald type. Overigens had ik gedacht dat mijn bak ook hier aan ten onder zou gaan gezien de reputatie van VAG bakken.
Wellicht heb je nu alles gehad! Veel plezier!
 
Laatst bewerkt:

kobus1960

Nieuw lid
221.700

Vandaag grote beurt, APK en nieuwe accu, die was op het randje, oncomfortabel
gevoel bleek juist. Doet ie het of doet ie het niet na paar dagen. Kenteken
lampjes vervangen, kan weer jaar verder. Jaarlijks onderhoud doet wonderen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Ted

Forumguru
Inmiddels 510 dkm gepasseerd:D, olie ververst en verleden week remschakelaar hersteld en een maand terug de kachel weerstand. De Skoda is weer helemaal blij:jaja: ofschoon de achterbanden ook binnenkort aan de beurt zijn.
 

Tees

Donateur
Ter afsluiting van mijn Fabia-tijdperk: bij 173.700 is m'n F1c ingeruild voor een O2c. Maar wie weet hoeveel mooie kilometers hij nog mag maken, hij was nog lang niet wat mij betreft!
 

robstef

Nieuw lid
Ik heb een Fabia 2.0 mpi uit 2005.
De teller staat nu op 367000
Zo n 2 jaar geleden versnellingsbak lager vervangen en koppeling.
Onlangs een temperatuursensor vervangen.
Afgelopen week de remklauw rechts achter vervangen door 1 van de autosloop,en 2 remslangen voor

Groet rob
 
Ik moet helaas een eindstand melden van mijn F1C 1.4 TDI (AMF) van 366599 km. Reed nog als een zonnetje, maar iemand sneed de bocht af en maakte de voorkant van mijn trouwe bolide een stukje korter. Total loss, aldus de expert...
 

Ted

Forumguru
Ach dat is zo jammer !!! Daarnaast krijg je weinig meer terug voor je auto maar ik adviseer je stevig te onderhandelen omdat de verzekering je graag met een fooitje wilt afschepen terwijl je voor dat bedrag zeker niet zo'n zelfde goed onderhouden auto hebt staan. Verder geen lichamelijk letsel opgelopen? Dat is tenslotte het belangrijkste uiteraard :giggle:
 

kobus1960

Nieuw lid
En weer een jaar verder, 235.696.
Beurt, 2 remslangen, stabilisator stangetje, verse APK.
Geen storingen, goed werkende airco. Volgens garagist hufterproof.
En nog steeds nieuw lid hier, grappig na 12 jaar of zo.
 
Bovenaan Onderaan