Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

Ted

Forumguru
Mijn 1.9 sdi van 2003 zit op schrik niet op 456.000 km. Nieuw gekocht en altijd zelf onderhouden 1e koppeling en alleen de binnenste homokineten vervangen en stabilitatie stangetjes en wat rubberwerk. Verder altijd filters en olie ververst eerst om de 15 dkm en later om de 20 dkm met synthetische olie. Geen noemenswaardig olie verbruik
 

Canon-Eye

Forumguru
Waarom is dat schermpje tussen de klokken zwart terwijl de motor kennelijk wel loopt? Hoort daar ook niet het een en ander aan informatie te verschijnen?
 

Ted

Forumguru
Alleen als de motor op contact staat zonder dat hij loopt. Dit is nog geen matrix scherm met diverse info. Alleen de gebruikelijke lampjes branden dan zoals oliedruk, handrem enz.
 

Ted

Forumguru
Klopt en dan brandt er niets , trek je handrem aan dan brandt een rood lampje ledje met een handrem icoon.

Oh, de motor is een diesel 1.9 sdi
 
Skoda Fabia Combi 2004 1.4 16v 55kw/75pk tikt de 258000 aan (volgens boekwerken die erbij zijn bijna tijd voor distributieriem)
 
Ik heb vorige maand mijn Fabia 1.4MPI aangeschaft uit 2002, toen had ie 186.000km op de teller, op het moment van dit in tikken zit ik op een verse 190.000km.
 

Binnie

Nieuw lid
Ruim 3 ton op modeljaar 2006 waarvan het grootste deel op lpg. 1.4 mpi en in de zomer een vouwwagen er achter naar frankrijk meerdere jaren.
 

Stripedkrijn

Forumguru
Ergens onderweg in de buurt van Bordeaux met de 1.4 MPI boven 300k gekomen. Nu 301.242k :koffie:. Ik moet eens kijken waar de oorspronkelijke lijst is. Dan kan ik daar een aanvulling op maken. Lijkt mij wat overzichtelijker.
 

kobus1960

Nieuw lid
Januari dit jaar aangeschaft met 212.000, van bekende + historie. Nu 216.400.
Al eerder Skoda Octavia gehad, tussentijds een lease auto (Opel Karl), dat contract
liep af. Met nog 2,5 jaar werken voor pensioen is nieuwe lease niet rendabel, dus
op zoek gegaan naar Skoda. Deze kwam via via op m'n pad, hele fijne Fabia!
 
Bovenaan Onderaan