Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

Topic in 'Fabia I' gestart door kippetje, 11-12-2008.

1. Ted

Ted Actief lid

Mijn 1.9 sdi van 2003 zit op schrik niet op 456.000 km. Nieuw gekocht en altijd zelf onderhouden 1e koppeling en alleen de binnenste homokineten vervangen en stabilitatie stangetjes en wat rubberwerk. Verder altijd filters en olie ververst eerst om de 15 dkm en later om de 20 dkm met synthetische olie. Geen noemenswaardig olie verbruik

2. Edwinz

Edwinz Senior Member

Fabia 1.4 MPI AQW
    Zit op 193.000km

3. 316000 en geen idee hoeveel daarvan op LPG. Wel nog de eerste koppeling bleek na controle.

4. Ted

Ted Actief lid

Resize of Skoda 460dkm.jpg

Bronstig Hert, webber, Edwinz en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Stripedkrijn

Stripedkrijn Forumguru Donateur

6. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Waarom is dat schermpje tussen de klokken zwart terwijl de motor kennelijk wel loopt? Hoort daar ook niet het een en ander aan informatie te verschijnen?

7. Ted

Ted Actief lid

Alleen als de motor op contact staat zonder dat hij loopt. Dit is nog geen matrix scherm met diverse info. Alleen de gebruikelijke lampjes branden dan zoals oliedruk, handrem enz.

8. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Maar ik meen aan de toerenteller toch een stationair lopende motor te zien?

Stripedkrijn vindt dit leuk.
  9. Ted

Ted Actief lid

Klopt en dan brandt er niets , trek je handrem aan dan brandt een rood lampje ledje met een handrem icoon.

Oh, de motor is een diesel 1.9 sdi

10. verhulstr

verhulstr Forumguru

Stof weg blazen hier.....

Skoda Fabia 1 Combi 6y5, 2003 1.4 16v BBY ....225600km op de teller. :thumbsup:

11. Skoda Fabia Combi 2004 1.4 16v 55kw/75pk tikt de 258000 aan (volgens boekwerken die erbij zijn bijna tijd voor distributieriem)

12. Edwinz

Edwinz Senior Member

Inmiddels volgens mij rond de 205.000, begin december stond deze op ca. 182.000:pieker:

13. VanAltena

VanAltena Lid

Ik heb vorige maand mijn Fabia 1.4MPI aangeschaft uit 2002, toen had ie 186.000km op de teller, op het moment van dit in tikken zit ik op een verse 190.000km.

14. Binnie

Binnie Nieuw lid

Ruim 3 ton op modeljaar 2006 waarvan het grootste deel op lpg. 1.4 mpi en in de zomer een vouwwagen er achter naar frankrijk meerdere jaren.

15. Stripedkrijn

Stripedkrijn Forumguru Donateur

Ergens onderweg in de buurt van Bordeaux met de 1.4 MPI boven 300k gekomen. Nu 301.242k :koffie:. Ik moet eens kijken waar de oorspronkelijke lijst is. Dan kan ik daar een aanvulling op maken. Lijkt mij wat overzichtelijker.

16. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Die lijst staat in het Fabia2 forum, bevat ook talloze Fabia1 standen.
    Op de tablet een linkje maken is me te omslachtig, maar zo vind je 'm ook wel...

Deel deze pagina