Hoe werd jouw OIII geleverd t.o.v. de oorspronkelijke leveringsdatum

Werd jouw OIII op tijd geleverd?

  • Vroeger

    Stemmen: 34 55,7%
  • Op tijd

    Stemmen: 13 21,3%
  • Eén week later

    Stemmen: 3 4,9%
  • Twee weken later

    Stemmen: 2 3,3%
  • Een maand later

    Stemmen: 2 3,3%
  • Meer dan een maand later

    Stemmen: 7 11,5%

  • Totaal aantal stemmers
    61

jadijkstra2000

Forumguru
En... Besteld 31 December 2015
Levering 15 April 2016

Eerste indicatie was week 13 rijden, tijdje later naar achteren geschoven naar week 16.
Vervolgens een week terug gehaald week 15 (zijn we deze week), vervolgens kwam de auto eerder binnen bij pon en was afleverdatum 8 april 2016, door omstandigheden bij transport toch uitgesteld en uiteindelijk levering weer week 15.
 

RedO3

Nieuw lid
Goedenavond beste Skoda liefhebbers, ik lees al een tijdje mee op dit forum sinds ik half maart een octavia besteld heb.

Deze zou in week 21 geproduceerd worden en na het lezen van dit onderwerp dacht ik vanmiddag laat ik eens bellen met de dealer...en deze wist mij te vertellen dat hij geproduceerd wordt in week 15 (deze week dus), 6 weken eerder dan gepland.

Het gaat om een style business line 1.6 TDI met DSG, panodak, sunset en dynamic pakket met paddles. Ik wilde DAB achteraf nog toevoegen aan de bestelling maar daar was ik helaas te laat voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 

octi3

Nieuw lid
Mijn begin februari bestelde hatchback wordt volgende week geproduceerd en waarschijnlijk week 19 geleverd bij de dealer, dus hopelijk week 20 in mijn bezit! Mijn huidige (lease) auto moet ik 4 mei inleveren, dus voor de tussentijd maar even iets huren denk ik.
 

Aural

Lid
Zou eigenlijk even moeten bellen dus.... mijn opgave (begin Maart besteld) was half Juli. Maar waarschijnlijk is de 2.0 batch later.
 

Aural

Lid
OIII op 22 maart besteld bij de Leasemaatschappij, moest nog her en der getekend worden dus 1 á 2 dagen later de definitieve bestelling. Voorlopige leverdatum is 08-07-2016. Dus nog even geduld! Maar als ik de post van @RedO3 zie geeft het weer hoop :tegek: Net voor de vakantie :D
Gaat om de auto die hier beschreven is: http://www.skodaforum.nl/forum/i/wie-is-dubbel-j.8564/#post-613133 Dus ook een Style BusinessLine 1.6.

Hier een 2.0 style businessline besteld die bevestigd was op 4 maart. Hier werd de einddatum als half juli gesteld. Dus het zou best kunnen dat jouw batch eerder gefabriceerd wordt.
 
Nou, vandaag toch even flink uit mijn lieslaarzen geschoten..... Ik zie op de Skoda site tussen de voorraad O3C's 2x exact dezelfde configuratie voorbij komen (op voorraad dus) als mijn bestelde O3C.

Ik denk: bellen want dan moet die van mij ook binnen zijn....resultaat: 'Nee, meneer die van u staat op levering week 19'

Aanvoeren dat er 2 op voorraad staan, wat ze zelf dus ook erkennen, had geen zin....die van mij komt volgens planning week 19 binnen. QUE????!! Ik zit *censuur modus aan* in een voorloopauto vanaf morgen omdat mijn huidige O2C uit contract is en moet wachten.....op iets wat op voorraad is. Ik ben erg gefrustreerd....LM gaat ook nog even morgen bellen want die geven ook aan dat dit niet de bedoeling kan/mag zijn.
 

Nickname

Nieuw lid
Ik hoop zo stilaan dat mijn O3C volgende week in productie gaat, beloofde leveringsdatum is nog steeds 25 mei, maar via myskoda.be staat de auto nog steeds in status besteld; na productie mag je blijkbaar nog een 3-tal weken rekenen om naar de dealer te transporteren. Ik krijg zo stilaan schrik dat ik niet meer de bestelde configuratie ga krijgen aangezien men stopt met de productie van de 1.2 TSI motoren. Zie ander topic my2017 wijzigen motoraanbod.
 
D

Deleted member 20094

Ik krijg zo stilaan schrik dat ik niet meer de bestelde configuratie ga krijgen aangezien men stopt met de productie van de 1.2 TSI motoren. Zie ander topic my2017 wijzigen motoraanbod.

Daar moet je dan toch op z'n minst een melding via de dealer van krijgen.....beetje klantvriendelijkheid heet dat toch?:pieker:
 

Nickname

Nieuw lid
Ik wil daar ook geen discussie over voeren, zal het wel horen. Momenteel wist de dealer zelf ook nog niets.
Zal het hem volgende week nog eens vragen.
 

Nickname

Nieuw lid
Daarstraks toch redelijk gerust gesteld, de dealer had nog geen bericht gekregen over wijziging motoraanbod van mijn bestelling. Dus alles zou doorgaan zoals gepland. Nog 4 weken geduld oefenen!:yeah::tegek:
 

DannyG

Forumguru
Als initiator van deze thread kan ik alleen maar de posters van de vele reacties bedanken :dankje:.

Zo heb ik kunnen merken dat er niet echt een lijn in te trekken is op het gebied van nakomen van leveringstermijnen. Waar die verschillen zitten (zowel in NL als in BE), kunnen we alleen maar naar raden.

In ieder geval is de onze op 25 januari besteld met als leveringsdatum 2 mei. En ik heb de bevestiging van de dealer gekregen dat hij op 2 mei bij d'Ieteren zal staan (vergelijkbaar met PON in NL) en dat hij daar dan klaargemaakt wordt voor de levering. Omdat in deze periode in BE nogal wat feest/brugdagen zitten, zal de levering uiteindelijk geschieden op zaterdag 7 mei, wat voor mij keurig op tijd is. :jaja:

Groetjes,

Danny
 
Bovenaan Onderaan