Hoe werd jouw OIII geleverd t.o.v. de oorspronkelijke leveringsdatum

Werd jouw OIII op tijd geleverd?

  • Vroeger

    Stemmen: 34 55,7%
  • Op tijd

    Stemmen: 13 21,3%
  • Eén week later

    Stemmen: 3 4,9%
  • Twee weken later

    Stemmen: 2 3,3%
  • Een maand later

    Stemmen: 2 3,3%
  • Meer dan een maand later

    Stemmen: 7 11,5%

  • Totaal aantal stemmers
    61

DannyG

Forumguru
Hoi,

Afgelopen weekend hebben we onze OIII besteld. De leveringsdatum op de bestelbon is 2 mei 2016.
Nu ben ik eens benieuwd naar jullie ervaringen met de vermelding van dat geplande tijdstip. Werd ie op tijd geleverd? Te vroeg? Te laat?

Onze leverancier beweert dat het raar of zelden voor komt dat de levertermijn niet gehaald wordt. Maar dat zou ik dus ook graag gestaafd zien aan de hand van gebruikerservaringen :pieker:. En ook graag aangeven wat de reden was dat ie niet op tijd was.

(eens zien of ik er in slaag om dit in een poll om te zetten :cool:)


Thx

:cheers:

Danny
 

weerhuis

Nieuw lid
In oktober besteld (Lease), als eerste datum week 2 van 2016 gecommuniceerd. aanstaande vrijdag (29-01) is de dag dat ik mijn huidige Superb II omruil voor de Octavia.
 
21 november besteld, levering zou rond week 5/6 zijn maar hij staat zaterdag (30-1) al klaar om opgehaald te worden. Rond 2 weken eerder dus!
 

Frenkie

Forumguru
Bij mij werd ook verteld dat het waarschijnlijk later zou zijn. Uiteindelijk was de auto 1 maand eerder dan gepland bij de dealer, maar ik moest een week wachten tot mijn oude leasecontract afgelopen was. Uiteindelijk de auto dus 3 weken eerder dan gepland opgehaald.
 

JXX

Senior Member
@DannyG
Ik heb mijn O3 besteld op 25-01-2015, levering was voorzien voor ergens in april maar hij is al toegekomen op 16-03-2015, dus minder dan 2 maanden na bestelling.
 

DannyG

Forumguru
Mooi. Alvast bedankt voor de reakties :). Ik noteer vooral dat het merendeel zeker op tijd geleverd wordt. Nu maar de vingers kruisen dat de onze niet bij die uitzonderingen zal horen :).

Groetjes,

Danny
 

dieselslurper

Senior Member
Die van mij is begin december besteld en wordt/is deze week geproduceerd. De verwachting is met 3 weken bij de dealer en daarna nog wat extra tijd voor leerinbouw en verlagen.
 

DannyG

Forumguru
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik kan me dus nu wel voorstellen dat de gemiddelde levertermijn perfect aangehouden wordt, soms al eens te laat (maar dan echt een minderheid) en soms zelfs te vroeg.

Ik wilde me inderdaad een beeld vormen van hoe dergelijke plannen in werkelijkheid aangehouden werden. OK dus.

Nu maar aftellen naar 2 mei, 12 dagen voor m'n 49ste verjaardag :yeah:.

28 mei wat laten verlagen en andere velgen d'r onder, dan nog de aluminium inleg laten over kleven met woodlook vinyl folie :koffie:.
En dan een kleine maand later met de nieuwe tuut, de racefietsen en natuurlijk mijn vrouw naar de Franse Alpen :yeehaa:, de wegen afschuimen.

Groetjes,

Danny
 
D

Deleted member 20094

Tja, wat is standaard.
Mijn O3 is nu bijna 2 weken geleden besteld en leverdatum eind maart / begin april.
Betreft een O3 HB 1.6TDi SBL BlueRace met wat extra opties.
Volgens mij valt de levertijd nog wel mee?!
 

jadijkstra2000

Forumguru
Tja, wat is standaard.
Mijn O3 is nu bijna 2 weken geleden besteld en leverdatum eind maart / begin april.
Betreft een O3 HB 1.6TDi SBL BlueRace met wat extra opties.
Volgens mij valt de levertijd nog wel mee?!
31 december besteld. Levertijd Week 13/14... misschien dus begin april en misschien nog wel later...
Apart dat bij de ene het sneller gaat dan bij de ander.
 

Testedoene

Forumguru
Mijn wagen kwam dik 2 weken vroeger binnen dan verwacht. De wachttijd was 10-11 weken maar na 8 weken was hij er al.
 
Bovenaan Onderaan