Hoe ouder hoe gekker

Testedoene

Forumguru
Ik begrijp dat die Mer original superwas een shampoo is, waaraan carnubawax is toegevoegd. Het zal geen lange standtijd hebben, maar glimmen gaat het beslist. Regelmatig herhalen is dan het devies.
Klopt inderdaad maar het is minder nodig dan je zou denken. En mijn pa is een freak als het over het reinigen van zijn auto aankomt. Wij gaan binnen enkele weken eens een paar daagjes weg (niet met mijn auto) en ik hoop dat hij de mijne even meeneemt. Ik heb hem toestemming gegeven om hem even te gebruiken en hem kennend… de mijne staat nu door omstandigheden smerig (knieproblemen, zware operatie van de partner, gevoeligheid aan depressie, …) maar er komt zeker schot in de zaak na het paasverlof
 

Tees

Donateur
Ik denk dat je deze met Tapatalk hebt geüpload? Die verkleint namelijk de fotos stevig én met beroerde kwaliteit, dan krijg je idd dit soort fotokwaliteit. Ik plaats fotos altijd (weliswaar verkleind tot ongeveer 1 Mb per stuk) via de website.
 

Rosinfield

† In Memoriam
@Tees Als ik ze via de website post, moet ik ze idd eerst verkleinen. Via Tapatalk kun je meteen het ev formaat kiezen. Maar als dat dan (nog meer) ten koste gaat van de kwaliteit, dan toch voortaan maar via de website.
 

Tees

Donateur
Tapatalk heeft sowieso een veel te lage maximum resolutie (tenzij je een betaalde versie hebt). En daarnaast is het algoritme dat verkleint tamelijk rampzalig, met jouw foto als gevolg. Je kan véél beter een fotoverkleinapp op je telefoon zetten en die gebruiken (ik gebruik Fotoverkleiner onder Android) en dan via de webversie uploaden.
 

Captain Hook

Forumguru
@Rosinfield Maar zie ik niet nog chromen randjes rond die 'GTI' letters op de voorzijde?

En ja, ik vind al dat chroom ook helemaal niks. Dus wat dat betreft een vooruitgang. :thumbsup:
Alhoewel glanzend zwart ook heel besmettelijk is. ;)
 

Tees

Donateur
Waar ga je die oranje lampjes voor vervangen? Je zal toch oranje knipperlichten moeten hebben?
 

EdK

Forumguru
tsja Tees hoe ouder hoe gekker !
Maar vanmiddag zijn kart even bewonderd (mini meeting ) en die oranje lampies die vallen echt wel op !!
 
Bovenaan Onderaan