Hoe ouder hoe gekker

Eltjo

Forumguru
Als ik van mijn collega hoor wat hij allemaal geflikt heeft toen die jong was, dan waren wij heiliger dan de kerkgangers.
Stront onder de klink van een Lada smeren, omdat het een Lada was. Van het viaduct zelfs op motorrijders pissen. Op de kaas in een SRV kar pissen die in een afgesloten loods stond. Ham achter de schilderijen van een huurhuisje plakken. Leidingen net boven de vloer van een nieuwbouw huis afbreken, etc.
Nee, wij maakten niks stuk en hielden ons niet bezig met smerige trucjes.
 
Laatst bewerkt:

Eltjo

Forumguru
Ja, ik heb voor beide weinig begrip, maar voor diefstal dan wat meer dan voor kapot maken puur uit "baldadigheid".
 

EdK

Forumguru
Als ik van mijn collega hoor wat hij allemaal geflikt heeft
:ot: Je moet hem eens vragen of hij ook op Midsland Terschelling door de brievenbus piste ??
En mocht hij dan JA zeggen dan vragen of die notenkraker op het eind van zijn buisje ook zo'n lekker gevoel was toen.....:D

En dit is werkelijk gebeurd namelijk !!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Het ding maar eens gewassen, dus meteen maar wat plaatjes geschoten. Staat nog een aardig bedrag op de waspas. Maar als die leeg is, ga ik met de hand wassen. En wel volgens de methode @Testedoene doene of liever diens vader, zie hier #107
Sprak mij wel aan als niet-poetser ;) Klinkt te mooi om waar te zijn, maar het proberen waard zou ik zeggen
 

JeSko

Forumguru
Van het ding, LED verlichting en de dashcam, hoeft niet hoor maar altijd leuker met plaatjes ( ik ben nog kinds daarmee ;) )
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rosinfield

† In Memoriam
Vanhet cameraatje zie je vanuit de rijpositie nog iets minder. Kan niet verder omhoog ivm kabel die er van boven in moet.
cceabfcece66a7eb6823a04b6780b375.jpg
d5edf196a5eb05c9ea5e34b976b1276d.jpg
dd3af42a5c8866b9c449bb2053e3fbad.jpg
 
Bovenaan Onderaan