Hoe ouder hoe gekker

EdK

Forumguru
Gewoon niet meer poetsen, worden ze vanzelf zwart !
Dus ga je de wasstraat in dan wel ff afplakken anders kun je opnieuw beginnen....

@Tees ik zet er niets op in, maar voor de voorjaars vakantie zal het wel gedaan zijn....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ineens behoorlijk ziek geworden. Geen corona maar dus griep. Kan me niet herinneren me ooit zo beroerd te hebben gevoeld. Troostrijke gedachte dat het zonder griepprik nog erger zou zijn
 

EdK

Forumguru
Dus wel steeds de Covid prikken halen maar geen griepprik ??
En aan laatste overlijden er toch nog steeds meer ???
Maar goed geen haast en ziek lekker uit !!!

En nu ook geen kerstbezoeken zeker ??? masselpik...
:D
 

leon-cupra

Forumguru
Veel beterschap Menno.

Zo ziek zijn van griep zijn de gevolgen van 2 jaar binnen zitten en mondmaskers dragen. We zijn niet meer zo hard beschermd tegen griep en dergelijke ziektes.

Hier bij ons enorm veel zieken met luchtwegeninfecties. Heel veel collega’s enorme hoestbuien. Zaakvoerder zelf zo ziek (de longen) dat hij een week niet aanwezig kon zijn. Zoon sinds deze week enorm veel hoesten …
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja er gaat wel het nodige rond. Ik heb overigens niet minder buiten gelopen met de Corona en ook maar weinig een mondmasker moeten dragen. Gewoon pech en zonder de griepprik was het misschien wel erger geweest. Valt me wel op dat de verhoging behoorlijk constant is en op zich matig (38.7)
 

leon-cupra

Forumguru
Je wordt met ouder worden wel wijzer en je vrouw heeft je ondertussen geaccepteerd zoals je bent (met al je negatieve kantjes). Als oudere kan je ook genieten van een “groen blaadje” ;)

Ach … voordelen genoeg :D
 

Eltjo

Forumguru
Ik sta voor het open raam met die winterpeen van mijn en spuit een volwassen vent zo van z'n brommer af..
En dat 8 keer achter elkaar!

Da's nou een kwestie van goed kauwen, dat het eten goed in je bloed komp.

Nog niet aan de beterende hand, om 4 uur op het forum?
 
Laatst bewerkt:

CharlesTucker

Forumguru
En iets met een liter Bulgaarse yoghurt per dag of zo was het toch? Grappig om te zien dat hier meerdere "oudere jongeren" rondhangen, deze sketch was toch al weer zo'n beetje 45 jaar geleden op de televisie (1977). Voor diegenen die het allemaal nog eens op hun gemak willen doorlezen, de "Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren" heeft het hele transcript online staan: https://www.dbnl.org/tekst/_taa014199201_01/_taa014199201_01_0178.php

En Menno, beterschap!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nog niet aan de beterende hand, om 4 uur op het forum?

Wel aan de beterende hand maar nog lang niet de oude. Wat dat betreft ben je dan veel te makkelijk te optimistisch. Alles kost nog heel veel moeite en net toch weer 38.2. Een opflakkering denk ik maar
 

Eltjo

Forumguru
Boven wel bekend, de leraar Duits. Maar wie is onder?

@CharlesTucker;1977 ! Ligt er een in het donker te rolbezemen! Je heb toch wel een nachtlampie?
Toen was ik 8 jaar. Bij een 6 jaar jongere collega werd geen VPRO gekeken, want die had rare programma's. Hij heeft het later allemaal ingehaald en kent hele stukken uit z'n hoofd.
Zelf kende ik de bonbon scène met de vieze man kompleet uit het hoofd en heb nog ergens een audiocasette waar ik beide personages naspeel.

K&B typetjes komen ook van straat; in Bussum liep een vent die de inspiratie geweest moet zijn van Dirk. In het centrum van Hilversum hielp een man je met parkeren op "zijn" parkeerterrein, ook daarmee hadden ze een sketch.

Op vakantie neem ik een van de weinige boeken mee die ik heb - ik ben geen lezer.
Omdat die nog in de vakantietas zitten zijn dat boeken van Kees van Kooten en Wim de Bie. Nu ben ik (weer) bezig in Het liefste van de buis, waarin Wim de Bie en Mémien Holboog elkaar schrijven.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan