Hoe ouder hoe gekker

Fmoon

Forumguru
Ik heb dit jaar voor het eerst mijn Kaarten van de IPhone gebruikt als navigatie. Wat een rust gaf dat tov Google Maps. Ritje heen en weer zuid Frankrijk was 700mb aan internet.
 

Cordoba

Forumguru
Allereerst gefeliciteerd met de beslissing Menno, ik had het gisteren even gemist.
....Het gaat een hoop geld schelen, buiten deze financiele inruil injectie. Scheelt een hoop belasting, verzekering en het rijdt ook zuiniger natuurlijk. In bepaalde opzichten is het een achteruitgang, geen DSG, CC ipv ACC, geen ingebouwde navi maar via telefoon, geen visual cockpit, geen led verlichting. Aan de andere kant levert het veel meer rijplezier. Hier in Nederland heb je zelden wat aan veel vermogen, het is leuk als je af en toe even inhaalt of invoegt, maar je moet dan al weer erg snel van het gas af, zo hard gaat het. En met dit ding kun je heel leuk lekker rijden en sturen. Het vermogen is weliswaar een stuk minder, maar dat geldt ook voor het gewicht. Hiermee heb ik denk ik dit topic wel weer wat eer aangedaan
Menno heb je nu klokken in braille uitvoering (dus niet visueel)? Of bedoel je virtual cockpit? :D

Tja, altijd riskant om moeilijke woorden te gebruiken, voor je het weet gebruik je het verkeerde moeilijke woord. Dat foutje doet me direct denken aan een uitspraak van een oudoom: na oud en nieuw en een vreugdevuur door de plaatselijke jeugden wat onbedoeld geblakerde lak van een dakgoot had hij het over "je reinste terrorisme", een woord dat destijds veel in het nieuws gebruikt werd. De oudoom bedoelde "vandalisme", maar dat hebben we hem maar niet verteld.:cool:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja net gezien. Grappig. Wel goed te zien dat je niet moet gaan verlagen, wil je nog enig comfort behouden. Uitlaatje is wel leuk.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ongetwijfeld maar dan zal de prijs er ook naar zijn. Dit was geen slechte set (H&R?), maar ik zag ze aardig stuiteren en zelfs stoten. Ik ga er geen geld aan uitgeven. Uitlaat ook niet. Zelfde systeem wat ik in de Polo heb en precies goed vind, vind ik hier een beetje schreeuwerig en schel klinken. Zie filmpje. En een resonated versie klinkt dan weer bijna als het origineel. Dus chippen en een kofferbakmat, that's it


 

EdK

Forumguru
Voordeel van die UP is wel dat als je pech hebt je hem zo in de SuperB kofferbak stopt.....
Dus geen sleepkosten :koffie:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
En @Rosinfield hoe is het nou ?
Heb je die rode duivel nu voor de deur staan ??

En was niet vreemd om beide in je eigen wagen van huis te gaan en samen lekker knus tegen elkaar aan terug te komen ???
En laat me raden, jij mocht niet achter het stuur zitten richting huis !!!??? :deuk:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ha ha, ja eerste indruk is prima. Zij moet nog even oefenen met schakelen, maar dat zal wel lukken. Zat zelf trouwens ook een paar keer in de verkeerde (3/5; 4/6). En natuurlijk weer af laten slaan vanwege niets met de koppeling doen bij full stop
 
Bovenaan Onderaan