Hinderlijke rammel rechtsvoor. Dealer weet het niet.

Pendragon

Forumguru
Ze hebben schuimrubber gebruikt. Ze zeiden dat ze er vanaf boven bij moesten en dat er geen gaatjes waren? Hoe dan ook. Mocht het niet 100% weg zijn...gewoon even weer komen en dan stoppen ze er nog wat meer in :)
 

CDK

Forumguru
Vanaf boven? :nono: zwart kunsstof plaat weghalen aan de rechterkant en dan zitten er om de x aantal cm gaatjes in de kokerbalk, als ze daar propjes schuimrubber in gedaan hadden was het binnen 10 minuten geregeld geweest ;)
 

Pendragon

Forumguru
Ik vroeg hem er specifiek nog na. Ze hadden wel de kunststof plaat verwijderd. Ik dacht, het zal wel :) Nu was het ook met 10 minuten klaar hoor, dus misschien bedoelden we het hetzelfde maar zei hij wat anders :D
 

Joske

Forumguru
@EdK

wist niet dat je nu ineens een SuperB gekocht had? Of rammelt die verschrikkelijke sneeuwman van jou ook al mss? :laugh:
 

EdK

Forumguru
Denk je in die kou ??? hij klappertand de gehele dag behalve als de temps boven de -20 komen dan krijgt hij het enigzins weer warm.
 

Geert62

Nieuw lid
Ik heb ook dat gerammel/resonantie rechts onder de bijrijdersstoel.
Bij mij tussen de 1600 en 1900 toeren.
Golf 7.
Na veel gezoek bleek het de benzine leidingen te zijn die los in de rechter chassis balk liggen.
Deze voorlopig vastgezet met proppen garage papier omdat ik even niets anders voor handen had.
Omdat Skoda en VW het zelfde concept van chassis hebben is dat zeer waarschijnlijk de oorzaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan