Hinderlijke rammel rechtsvoor. Dealer weet het niet.

Michel

Forumguru
Bij mijn Superb is het gerammel van de een op de andere dag weer verdwenen. Ik denk niet dat het voor altijd weg zal blijven, maar voorlopig hoef ik er nog niet voor naar de garage.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb deze rammel sinds een paar dagen ook, maar bij mij ook juist wanneer ik stil sta. Geef ik een beetje gas, dan is het weg en ook ik heb het niet altijd. Het is begonnen met de week in Duitsland waar we over veel hobbelige wegen hebben gereden. Ik weet wat ik moet gaan doen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Pendragon ik had het idd ook met regelmaat bij stationair draaien en wegrijden, is simpel op te lossen, maar wel handig als je een brug hebt, of anders voor en achter een assteun er onder, maar dat is niet de meest ideale situatie....
 

RayDelft

Forumguru
Nee, de laatste keer dat ik bij de dealer was, was hij het vergeten. Binnenkort ga ik weer. Ze gaan het advies van Cornė inderdaad proberen. Ze zetten de benzineleiding dan vast met wat klemmetjes.
 

Pendragon

Forumguru
Bij mij is het begonnen met al die ellendige wegen in voormalig Oost Duitsland. Buiten de rammel heb ik 1 van mijn velgen ook nog beschadigd :( Maar verder was het een heerlijke week daar :D
 
Bovenaan Onderaan