Hilox LED dimlichten

Topic in 'Onderdelen van derden' gestart door dirk27, 08-02-2018.

1. Brutus12

Brutus12 Actief lid

APK verlichtingseisen worden waarschijnlijk januari 2021 aangepast. Hoger geplaatste koplampen een sterke daling, nieuwe eisen aan lichtbeeld en de koplamptester.

turboturbo vindt dit leuk.

2. EdK

EdK Forumguru

En praten we dan alleen mbt aanpassing voor LED lampen of ook de al bestaande verlichting halogeen en Xenon ?

3. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Ja want over een paar jaar wordt het verplicht om aftermarket verlichting af fabriek te monteren in behuizingen die hiervoor niet bedoeld zijn .... :deuk: :banghead:

4. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

APK eisen kunnen niet zwaarder zijn dan ze waren toen de auto oorspronkelijk is toegelaten.

VAG-man vindt dit leuk.
  5. EdK

EdK Forumguru

Ja met ALI keurmerk uiteraard.....:sleep:

6. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Het is allemaal made in China :deuk:
    Maareuh, de geliefde Hilox lampen hebben evenmin een E keurmerk.

7. EdK

EdK Forumguru

Die discussie ga ik niet meer voeren !!
    Nu ga je van de hak op de tak !!
    Dus veeg je traantjes maar weer weg met de zakdoek uit india.....:pardon:

8. chris2709

chris2709 Actief lid

Krijgen jullie überhaupt nog nieuwsbrieven van Hilox? Ik heb me al twee keer ingeschreven maar in een jaar tijd nog geen nieuwsbrief gehad... Zit te wachten op een leuke kortingscode namelijk... :D.

9. EdK

EdK Forumguru

Jawel hoor, soms wel eens teveel .....

10. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Ik krijg ze wel. Meestal als ik ze krijg is @EdK me al voor met kortingscodes plaatsen :laugh:.

11. EdK

EdK Forumguru

Nou de black friday periode heb ik het bewust niet geplaatst @HarrieSkoda , en dat alleen om jou de kans te geven en het plezier...:D

HarrieSkoda vindt dit leuk.
  12. Bakkertje

Bakkertje Forumguru

Ja hallo, jij komt zelf met je opmerking over ALI keurmerk! Dan niet raar opkijken als iemand daarop reageert.
    Daarbij ben je zelf degene die van de hak op de tak gaat.

Zullen we het verder netjes houden beste @EdK, opmerkingen over traantjes enzo hoeven wat mij betreft niet..

EdK vindt dit leuk.
  13. chris2709

chris2709 Actief lid

@EdK en @HarrieSkoda : geen kortingscodes rond kerst?? Heb wel zin om mezelf een verlicht kerstcadeau te geven :D

14. EdK

EdK Forumguru

Ja ehh mot je bij @HarrieSkoda wezen !!
    En anders ff op hun site kijken...:pardon:

15. GvA14TSI

GvA14TSI Senior Member Donateur

Er stond met Black Friday niets op de site, de code BLACK leverde echter toch 15% korting op :D

16. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Haha ik heb nog niets in m’n mailbox ontvangen. Ze zullen wel hongerig aan het kerstdiner zitten :D.

Deel deze pagina