Hij wordt ingeruild.....

micky

Forumguru
@micky en @TL@ , dat jullie nooit je motorrijbewijs gehaald hebben is natuurlijk een enorme tekortkoming en een hele ervaring die jullie nu nooit zullen ervaren, ;)

Valt heel goed mee hoor, ik kan hele best motorrijden, heb alleen mijn rijbewijs nooit gehaald omdat ik niet op de openbare weg ging/wilde gaan rijden idd uit zelf bescherming.

JJ1982

Lid
Gefeliciteerd met je t5. Ik ken je probleem. Wij hebben ook een o3 . Maar speciaal voor de vakantie hebben er een t5 3.2 V6 multivan aangeschaft. Is op benzine en geel kenteken. Is dure hobby want naast de vakantie staat die binnen. Maar met 2 kleintjes en elke x frustratie was ik beu. Tot op d'r dag van vandaag geen spijt van gehad.

Desperado

Forumguru
Luxe probleem. Wij gingen met 5 kinderen en een aanhangertje op vakantie in een Opel Zafira. Ging zonder problemen.

Ridley

Forumguru
Ik weet nog dat wij drie weken Europa deden in een Toyota Starlet, zonder aanhangwagen of dakkoffer inclusief grote bungalowtent...

Noord26

Forumguru
Dat doe ik dan weer niet...
Gewoon een paar circuitdagen op een jaar en meer niet... ;)

Ooohw, je bedoeld met je straatfiets een keer een rondje draaien. Ik had het over een competitie met een fiets die alleen op het circuit mag zonder verlichting met slicks, etc.. ;)

Sinds vorig jaar niet meer overigens, maar alleen nog een straatfiets. Grijze haren, kindje, bla bla..

Remakil

Forumguru
Ooohw, je bedoeld met je straatfiets een keer een rondje draaien. Ik had het over een competitie met een fiets die alleen op het circuit mag zonder verlichting met slicks, etc.. ;)

Sinds vorig jaar niet meer overigens, maar alleen nog een straatfiets. Grijze haren, kindje, bla bla..
Heb een tijdje een SV650s Cupracer gehad voor op het circuit. Rij alleen geen wedstrijden...

Inmiddels door omstandigheden minder gaan rijden en wat motoren weg gedaan (had er 6). Dus ja, nu rij ik met mijn straat Daytona 675 op het circuit. Maar dan wel volledig kaal gemaakt, alleen geen slicks, dat klopt... ;)

chefkok

Actief lid
Na lang wachten is'tie binnen bij de dealer. Aanstaande maandag (hopelijk nog net vóór het weekend) wordt'tie afgeleverd!!! Ik vind 'm zo gruwelijk mooi!!!!! Dochter trouwens ook.

Bijlagen

• 20150307_122121.jpg
    20150307_122121.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 44
  • 20150307_122210.jpg
    20150307_122210.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@chefkok, gefeliciteerd! Mooie bus, mooie kleur :thumbsup: zelf heb ik ooit een nieuwe T4 met ABT chip gehad en 7 jaar mee gereden, was heerlijk met die 5 cilinder :jaja:

Bovenaan Onderaan