D
Deleted member 12686
Dat was ook het grootste probleem voor ons. Op geel is hij voor ons gewoon onbetaalbaar.maar kan als particulier helaas niet meer grijs
Dat was ook het grootste probleem voor ons. Op geel is hij voor ons gewoon onbetaalbaar.maar kan als particulier helaas niet meer grijs

3 weken geleden is een goede vriend van mij onwel geworden en van de weg geraakt frontaal op een boom langs de snelweg, zou jij het jezelf ooit vergeven als jou dit overkomt, jij wel uitstapt en 1 of meerdere van je kinderen niet meer? Ik vind dit zo onverstandig dat ik ook al is het off-topic je hier gewoon voor wil waarschuwen, vaak doen we dingen zonder er echt goed bij na te denken, een opmerking van een anders kan dan soms toch verhelderend werken 
(ik heb ook geen motorrijbewijs voor dezelfde reden, geen zelfbeheersing
)
)
Een aanhanger is geen optie omdat we de vouwwagen achter de auto hangen. Met de Octavia hadden we expres al een dakkoffer aangeschaft maar er bleef een gebrek aan ruimte. Het ligt aan ons want we nemen echt heel veel mee op vakantie. Een auto huren heb ik ook aan gedacht maar dat ben je voor 3 weken in het hoogseizoen nog iets van 1700 euro kwijt voor een Vito dubbele cabine, maar die is dan handgeschakeld (en daarom hebben we juist onze Vito weggedaan) en loop je tegen huurperiodes aan (vaak) van zaterdag tot zaterdag.
Bedankt overigens voor de reakties: ik was een beetje huiverig dat men over me heen zou vallen. Voor onze Octavia krijgen we 18 terug: géén idee of het een goede prijs of niet, het bedrag dat ik moet bijbetalen is (net) minder dan wat ik als maximum wilde bijbetalen.
Mvg,
Koert

In de Octavia hadden we daarom expres al gekozen voor het pano-dak maar helaas. Blijft jammer....

(voor alle duidelijkheid, is een grapje en ieder moet doen wat die zelf wilt). Verder heb ik al in een ander topic gezegd graag te willen reageren, maar niet op een forum