Hij is er !!

___JC___

Forumguru
Het is een Pioneer TX-W610A, staat standaard in de optielijst van de huidige Superb. Overigens bestaat er tegenwoordig ook een sound premium pakket met een upgrade naar Pioneer boxen en deze sub.
 

michelover

Forumguru
@JC , ik denk dat je wat harder dan de geschatte 225 km/u heb gereden. Mijn wagen heb ik met de GPS erbij ook in duitsland wel eens uitgetest en het verschil tussen teller en gps was max 5 km/u.
 

___JC___

Forumguru
Ik ga uit van 5% afwijking tussen teller en werkelijke snelheid. Bij 50 op de teller rij ik 48 weet ik. Jammer dat er geen GPS snelheid in een Columbus zit.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik ga uit van 5% afwijking tussen teller en werkelijke snelheid. Bij 50 op de teller rij ik 48 weet ik.
Uit eigen ervaring weet ik dat de tellerafwijking in procenten niet over het hele bereik hetzelfde is (of hoeft te zijn).
De mijne wijkt bij 50 aanmerkelijk minder af (2 tot 2,5%) dan bij 100 (zo goed als 5%). Dus boven de 200 zou het best nog iets meer kunnen zijn, maar zonder GPS kom je daar niet achter, tenzij je een bijrijder hebt die een stopwatch en een zakjapanner bij zich heeft (1 meter per seconde = 3,6 km/u).:smirk:
 
Bovenaan Onderaan