Hij is er !!

___JC___

Forumguru
Ik ben vanochtend terug gekomen van twee weekjes vakantie in Florida. Kon ik met de jetlag nog in de benen meteen door naar de dealer om EINDELIJK mn nieuwe wagen op te halen.

Ik moet zeggen in het echt is ie nog mooier dan op de plaatjes. Zoeft werkelijk over de weg. Een wereld van verschil met mn rauwe dieselratel waar ik de laatste 4 jaar mee gereden heb.

Wat een bak zeg. Genieten geblazen. Denk dat ik m niet ga verlagen want hij is lekker comfortabel nu en met grip genoeg door de 4x4.

Ik ben weer een gelukkige Skodarijder.
:grin:
 

Bijlagen

  • IMG00133-20100224-1305.jpg
    IMG00133-20100224-1305.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 375
  • IMG00136-20100224-1307.jpg
    IMG00136-20100224-1307.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 294
  • IMG00134-20100224-1307.jpg
    IMG00134-20100224-1307.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 371
  • IMG00132-20100224-1305.jpg
    IMG00132-20100224-1305.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 282

cvegreen

Forumguru
Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe bolide .Wat een prachtplaatje , die kleur van leder is ook mooi vind ik .
 

___JC___

Forumguru
Was vanmiddag fftjes in de stad en toen ik terugkwam op de parking stonden er al twee mannen omheen te kwijlen. Dat het zo een mooie bak was en dat Skoda tegenwoordig toch wel heel mooie auto's maakt. :grin:
Weer een beetje de reacties die ik in 2002 ook kreeg bij mn eerste O1 RS.
Leuk!!
 

r_d_k

Actief lid
Hele mooie auto!

Ik zie dat je achterop geen type aanduiding hebt. Dat vind ik wel erg mooi! Misschien moet ik de mijn O2 ook zonder type aanduiding laten afleveren.
 

Lordje

Actief lid
Als er geen aanduiding op staat hoe kan je dan zeker weten dat je wel degelijk een 4x4 meekrijgt? Misschien een domme vraag van me ....
 

___JC___

Forumguru
Het staat ook op de versnellingspook en de autopapieren uiteraard. :grin:
Ow en als je gas geeft in een bocht merk je het ook wel. Ben m natuurlijk nog wel rustig aan het inrijden.
 

Gieliovd

Forumguru
Kijk JC, weet je nog? Toen je hem bestelde en zei dat je zo lang moest wachten, waarop ik antwoordde dat het zo voorbij zou zijn?

Zie hier.... Je hebt hem!!

Geweldige wagen, veel plezier ermee!
 

___JC___

Forumguru
Dank allen voor de felicitaties, even kort mn eerste indrukken:
- motor is erg stil! Zeker als je uit een 2.0TDI komt.
- Hij rijdt heerlijk. Lekker comfortabel en toch altijd grip.
- Het interieur is erg luxe, dr zit zelfs verlichting in de voetenruimte. Geeft een erg luxe gevoel.
 
Zie ik dat nu goed, heb je de koplampsproeiers in verschroomde uitvoering ? Is dit standaard zo bij deze uitvoering misschien ? Vind hem ook erg mooi (ik heb dezelfde kleur vandaar haha).
 

___JC___

Forumguru
Het is een ambition BL. Ik denk dat die chrome kapjes standaard zijn. Ik heb ze in ieder geval niet als optie besteld.
:D
 

LenK

Forumguru
toen ik terugkwam op de parking stonden er al twee mannen omheen te kwijlen. Dat het zo een mooie bak was en dat Skoda tegenwoordig toch wel heel mooie auto's maakt
Of stonden ze te overleggen wanneer ze je navi eruit gaan halen :1439:

Mooi leer, maar dat had ik al eerder gezegd.
 
Bovenaan Onderaan