Hij is er, mijn Fabia GL hatchback

Hetzer

Forumguru
@Henm, die streep door de voorruit is een extra antenne voor beter ontvangst, sterker nog je kunt de antenne van het dak afdraaien en dan heb je nog steeds 98% van je radio ontvangst.

Jkz

Lid
@henm:
Ik heb hem twee weken geleden besteld, auto stond reeds in bestelling voor de showroom en ik heb hem aan kunnen passen aan mijn wensen. Het meeste was al besteld ik wilde alleen de navi erbij! Heb vanmiddag contact gehad met de dealer, ze hadden nog geen hatchback binnen! Heb hem over de spoiler verteld hij wist er niets van. Als bewijs heb ik hem een foto van jouw auto gestuurd en hij schrok er van. Ik heb hem als tip meegegeven dit te melden bij nieuwe potentiële klanten, ha, ha!!
Zoals reeds gezegd weet ik zelf nog niet wat ik er van moet vinden, ik was alleen van plan het dak en de spiegels in een andere kleur te maken wat nu een ander verhaal wordt!! Of ik moet die spoiler ook in een afwijkende kleur doen maar dan kon het wel eens over THE top worden! Even afwachten dus dan maar. Als ik heel eerlijk voor mezelf ben vind ik de normale uitvoering zonder die spoiler zo op foto's mooier, maar wie weet als ik het in het echt zie!!
Verder denk ik wel een goede keus te hebben gemaakt!! Mooie kleur, bijna full options en dat voor zo'n prijs en tevens snel geleverd want ik verwacht hem binnen nu en drie weken!! Zoek alleen nog een paar stoere velgen, daar heb ik nog mooi even tijd voor!!
Bedankt voor het bijhouden van deze topic, ik blijf alles volgen!!

Groeten Johan.

Jkz

Lid
@henm:
De eerste tank valt trouwens altijd eerst even tegen!! Ik verwacht bij de volgende tankbeurt hele andere verbruikswaarden! Veel veilige kilometers!!
Gr. J.

Plus dat je de aanname doet dat de dealer de tank echt HELEMAAL vol aan je heeft meegegeven. Elders op forum gelezen dat dat maar zelden het geval is.

Jkz

Lid
Heb weer pb gestuurd, zou kunnen dat dit niet werkt!!
Wil graag morgenmiddag tussen half3 en 3 langs komen als dat mogelijk is??
Wil je je gegevens dan sturen naar mij!! Bedankt!!

Jkz

Lid
Heb de auto mogen bekijken en was aangenaam verrast!!
De spoiler is groot maar misstaat hem absoluut niet!
Omdat ik van plan ben het dak een andere kleur te doen komt het denk ik niet helemaal goed met de spoiler! Heb mogen constateren dat de spoiler er wel makkelijk af kan, de originele uitstulping zit er volgens mij nog onder, zelfs gewoon in de kleur!
@henm in ieder geval bedankt dat ik mocht kijken, voorlopig blijft hij denk ik wel zitten en kijk wel wanneer ik hem zat ben!!
Gr. J.

Nog 3 weken hoop ik....,.

Hetzer

Forumguru
@Henm, zitten er nu standard schijfremmen op de Hatchback GL???, ik dacht dat te zien op je profiel foto's

yeti6

Nieuw lid
Johan,

Ook onze Fabia is vandaag binnen gekomen. Wij wilden hem ook laten spuiten, maar hebben nu besloten om dit maar niet meer te doen. Het dak + de grotere spoiler wordt over the top. Ik moet eerlijk zeggen. Ik vind hem tegenvallen met deze spoiler.
En bovenal jammer dat we hem dus niet zo kunnen uitvoeren, zoals we in gedachten hadden.

groet,

Edwin

Jkz

Lid
Volgens mij kan de spoiler er toch best wel simpel af als het moet!!
De originele zit er toch onder!!
Ik ben er nog niet helemaal uit!!
Gr. Johan.

Jkz

Lid
Schijfremmen weet ik niet, die banden heb ik ook op een nieuwe combi gezien vorige week!!
Groeten!

henm

Lid
Vanmorgen even bij de dealer geweest, gevraagd of nu alle greenline's in 2011 schijfremmen en continentalbanden hebben, ja daar waren de dealers wel blij mee!

Ook natuurlijk over DE spoiler gesproken, volgens onze dealer was 't toch niet zo gemakkelijk om "hem" er vanaf te halen. Zit erg goed gekit etc... Zijn tip was als je het dak een andere kleur wil laten spuiten om dan toch een stuk kleurverschil te laten doorlopen tot de naden van de zijkant van de spoiler.

Meteen werd door de monteur gevraagd of ik de carjacking beveiliging erop wilde, en of ik de achterlampen ook wilde aan laten gaan samen met de dagrijverlichting. KIJK dat noem ik pas meedenken met de klant! :smirk:

Kim

Nieuw lid
Ik heb mijn Fabia Greenline (hatchback) vandaag opgehaald, en jeej, wat ben ik er blij mee! Het enige wat me stoort zijn die Kermitgroene greenlinestickers aan de voorkant. Heeft iemand al geprobeerd om die zelf te verwijderen?

Edit: nevermind, ik heb al een topic over de sticker gevonden!

henm

Lid
gefeliciteerd Kim! veel rijplezier!

Hoe vindt jij die spoiler?
Welke kleur heb jij en in welke regio rij jij rond?
WIj blijven maar rondkijken, maar hebben er pas een andere (witte) zien rijden...

EDIT: wat vreemd, wij hadden er geen stickers op. stonden toen wij die van ons ophaalden wel meerdere auto's voor aflevering en die hadden die groene plakdingen wel aan de zijkant. we hebben eerder terloops opgemerkt bij de dealer dat we die dingen zooo lelijk vonden. hebben het er daarna nooit meer over gehad. zou het kunnen dat dealers die er zelf op plakken dan?

yeti6

Nieuw lid
Vandaag opnieuw eea bekeken, en we hebben besloten dat die grote spoiler er af gaat. We vinden die gewoon te log en daarnaast is het in 2 kleuren spuiten dan ook beslist niet meer mooi.
De kleinere spoiler zit er inderdaad onder, maar de spoiler zit zodanig op de achterruit vast gekit, dat je die ruit moet vervangen.
De lakbeschadiging die misschien iets optreed, wordt toch door de spuiter weer meegenomen als je het dak+kleine spoiler overspuit.

Volgens mij kan de spoiler er toch best wel simpel af als het moet!!
De originele zit er toch onder!!
Ik ben er nog niet helemaal uit!!
Gr. Johan.

henm

Lid
Sjeesus...
heb je niet overwogen hem dan af te zeggen, de dealer had je toch goed moeten inlichten over wat je precies koopt!
of gaat hij dit hele grapje voor je betalen...?
ik vind het nogal wat! zo veel te versleutelen aan je nieuwe auto...

Bovenaan Onderaan