@henm:
Ik heb hem twee weken geleden besteld, auto stond reeds in bestelling voor de showroom en ik heb hem aan kunnen passen aan mijn wensen. Het meeste was al besteld ik wilde alleen de navi erbij! Heb vanmiddag contact gehad met de dealer, ze hadden nog geen hatchback binnen! Heb hem over de spoiler verteld hij wist er niets van. Als bewijs heb ik hem een foto van jouw auto gestuurd en hij schrok er van. Ik heb hem als tip meegegeven dit te melden bij nieuwe potentiële klanten, ha, ha!!
Zoals reeds gezegd weet ik zelf nog niet wat ik er van moet vinden, ik was alleen van plan het dak en de spiegels in een andere kleur te maken wat nu een ander verhaal wordt!! Of ik moet die spoiler ook in een afwijkende kleur doen maar dan kon het wel eens over THE top worden! Even afwachten dus dan maar. Als ik heel eerlijk voor mezelf ben vind ik de normale uitvoering zonder die spoiler zo op foto's mooier, maar wie weet als ik het in het echt zie!!
Verder denk ik wel een goede keus te hebben gemaakt!! Mooie kleur, bijna full options en dat voor zo'n prijs en tevens snel geleverd want ik verwacht hem binnen nu en drie weken!! Zoek alleen nog een paar stoere velgen, daar heb ik nog mooi even tijd voor!!
Bedankt voor het bijhouden van deze topic, ik blijf alles volgen!!
Groeten Johan.