Hij is besteld

we konden kiezen of allebei een gratis Panoramisch Glazen Schuifdak
of een luxe matten set.

zijn voor de matten gegaan.

;)
 

EdK

Forumguru
meen je niet ??
Vooropgesteld dat een ieder zijn eigen keuze maakt !
Maar had je wagen over paar jaar met inruilen niet een betere inruilprijs gegenereerd met een panoramisch glazen schuifdak dan een paar versleten luxe matten ??

Persoonlijk was ik voor het dak gegaan, maar gelukkig zijn we mensen met zijn allen en maken we allemaal verschillende afwegingen !

Oh en voor ik het vergeet, het wachten zal lang duren maar is het uiteindelijk zeker waard ! En als het zover is zien we allen graag een foto tegemoet op het forum en de gebruikers ervaringen !
 

YeMii

Senior Member
Allebei van harte gefeliciteerd met jullie aankoop en vele veilige kilometers toegewenst. Dat gaan 8-10 moeilijke weken worden. ;)

Groet, de tevreden Yeti rijder Mctreb.
 

Wasmachineman

Forumguru
@EdK : Zal wel een grapje zijn. Want als het serieus is zie ik ze dan er ook voor aan om over een half jaar deze Yeti's weer in te ruilen voor 2 Dysons !
 
;) = knipoog


2 Dysons denk ik niet maar 2 Batavus Fietsen met sportbanden
is wellicht een optie mocht de Yeti niet bevallen.

bedankt voor de leuke reacties, ben nu al ongeduldig na 16 uur.


groet.

:)
 

Wasmachineman

Forumguru
Reken maar dat de Yeti's zullen bevallen.
Daarnaast zijn er heel veel positieve reacties van de pers en zullen jullie op straat ook wel aangesproken worden waarschijnlijk. :yeah:
 

Melis

Lid
Gefeliciteerd met de nieuwe aankopen als bezitter van de Yeti 12 tsi kan ik je vast vertellen dat je geen spijt krijgt. Het rijdt echt geweldig en is goed afgewerkt. En in Mato Brown ziet hij er echt geweldig uit.
 
Het aftellen is nu ook voor mij in dagen begonnen. Ik mag 'm ook zaterdag komen halen.

Kan bijna niet wachten op mijn Yeti 1.2 TSI Elegance, storm blue metallic met Spitzberg velgen.
 

antonis

Nieuw lid
20 januari afgeleverd

Op de valreep, net voor de skivakantie. woensdagochtend opgehaald en direct mee doorgereden naar Zwitserland. Was echt benieuwd naar de 1.2 TSI.
Met z'n 3-en, volle bepakking, koffer op het dak en nog beetje rustig inrijden heeft ie me niet teleurgesteld!

Nu, weer ontdaan van passagiers en koffer gaat ie weer als de brandweer, echt een heerlijk motor!
 

Bijlagen

  • yeti.jpg
    yeti.jpg
    74,2 KB · Weergaven: 71

fabtdi

Lid
Gisteren na een uitgebreide proefrit besloten om toch maar de Yeti 1.2 TSI active plus te bestellen in het Storm Blue metallic.
Ik was blij verrast over de kracht van de kleine motor, die doet weinig onder voor de 1.9TDI die ik nu rij.

Nu begint het lange wachten op de levering, maar ik kijk er wel erg naar uit.

Groet,
fabtdi
 

YeMii

Senior Member
Gefeliciteerd met je aankoop, daar ga je geen spijt van krijgen. (spreek uit ervaring) Sterkte met het wachten. (Tip: maak tussendoor nog eens een proefrit, voor het gevoel)
 

Hilbert

Nieuw lid
Hallo allemaal, mijn naam is Hilbert.
Ik heb 2 weken geleden de Yeti besteld in deze configuratie:

Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 Elegance

Kleur Black Magic Pearl, bekleding alcantara Onyx
Vision-pakket incl. Xenon.
Alu-strippen in de voorbumper
Alu spiegelkappen
17 inch Spitzberg
Radio/Nav Columbus
Alarm
Panoramadak
PDC voor en achter

Vermoedelijke levertijd 8-10 weken.


Tot die tijd moet ik het mijn Hyundai Tucson doen, die het overigens tot op heden prima gedaan heeft zonder mankementen.
 
Bovenaan Onderaan