Hij is besteld

sador

Donateur
Zo juist besteld:

Yeti 1.2 Elegance
Velgen: Annapurna
Kleur: Mato brown metallic

Levering begin januari

Nu gaat het lange wachten beginnen.
 

Aiii

Lid
Dan heb je in ieder geval de primeur. Proficiat, ben best een beetje jaloers. :D

Uit interesse (als het geheim is hoef ik het uiteraard niet te weten), wat kreeg je nog terug voor de Roomster (ervan uitgaande dat je particulier rijdt)?
 

sador

Donateur
Aiii

Voor mijn Roomster heb ik iets meer dan 15.000 euro terug gekregen.

Viel me niet tegen.
 

Captain Hook

Forumguru
Zo juist besteld:
Yeti 1.2 Elegance
Gefeliciteerd! :xyxthumbs:

Ben idd heel benieuwd wanneer de eerste Yetis op de weg te zien zullen zijn.

Ik zit er ook 'ernstig' naar te kijken. Alleen vind ik nog steeds de Yeti aan de dure kant, als ik 'm vergelijk met een gelijk gemotoriseerde O2 Scout. En die Scout is nog ruimer van binnen EN zuiniger ook. :ahum:
 

nemo

Senior Member
Zo juist besteld:

Yeti 1.2 Elegance
Velgen: Annapurna
Kleur: Mato brown metallic

Levering begin januari

Nu gaat het lange wachten beginnen.

Leuk! Volgens mij ben je de eerste die er 1 besteld heeft. Ik ben benieuwd hoe de Yeti er in het echt uit ziet! Is ie eigenlijk al ergens rijdend te bewonderen?
 

skodaoctavia2

Actief lid
Leuk! Volgens mij ben je de eerste die er 1 besteld heeft. Ik ben benieuwd hoe de Yeti er in het echt uit ziet! Is ie eigenlijk al ergens rijdend te bewonderen?

Kom maar bij mij thuis een bakje koffie halen dan kun je hem bekijken bij m'n buurman, waarschijnlijk mag je nog een stukje rijden ook.:cheer:
 

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Sador, gefeliciteerd !
Mooie wagen denk ik en je zal heel wat bekijks oogsten !
Welke dealer ben je geweest ?
 

Aiii

Lid
Aiii

Voor mijn Roomster heb ik iets meer dan 15.000 euro terug gekregen.

Viel me niet tegen.

Dat is inderdaad niet verkeerd. Je hoort af en toe van die berichten dat je verwacht blij te zijn met een appel en een ei, maar dit valt nog reuze mee. :D
 

cvegreen

Forumguru
Gefeliceteerd met de aankoop van je Yeti . Best wel een mooie bestelling , De 1.2 TSI blijkt volgens testen echt wel voldoende te zijn voor de nederlandse en Belgische wegen . Zeker als je weet dat ze de 1.2TSI als basis motor gaan gebruiken voor de passat , dat is toch ook wel een uit de kluiten gewassen auto.
 

van_der_P

Senior Member
Een nette keuze, proficiat.

De prijs die je voor de Roomster terug krijgt valt niet tegen ik had zelf minder gedacht.

Ik wacht eerst nog maar eens af hoe de Yeti het doen gaat, misschien gaat de prijs nog omlaag. Zoals bij de Roomster destijds.
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je Yeti. Ben benieuwd naar de foto's. Hoelang wil je er in gaan rijden?
 
Bovenaan Onderaan