Hij is besteld

Melis

Lid
Kenteken aanvraag is los van kenteken registratie. Kenteken van mij al bekend maar hij wordt 2 januari pas aangemeld. Wat wel vreemd is dat je kenteken al bij verschillende verzekerings maatschappijen in te voeren is. Maar bij het RDW niet bekend is.
 

Melis

Lid
Hij is er eindelijk

Zo eindelijk is hij er vandaag 2 januari 2010 opgehaald en mee gereden. De Skoda yeti ambition mato brown met sunset glas en trekhaak. Rijdt echt goed zelfs mijn zoon vond hem goed rijden. En zoals hij altijd zei beter dan je slopel. Maar ook daar heb ik met plezier in gereden. Dit is mijn tweede nieuwe skoda in 2001 de Fabia en nu in 2010 de Yeti.

Kenteken aanvraag is los van kenteken registratie. Kenteken van mij al bekend maar hij wordt 2 januari pas aangemeld. Wat wel vreemd is dat je kenteken al bij verschillende verzekerings maatschappijen in te voeren is. Maar bij het RDW niet bekend is.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Lekker dat je hem vandaag al kon halen. Ik moet nog tot woensdag wachten (Octavia).
 
Gefeliciteerd Melis !

vraagje hoeveel cm is het vanaf de grond naar de knoppel van de trekhaak bij de Yeti?
bij mijn fabia combi is dit nu 42cm !
 

sador

Donateur
Van Harte met je Yeti.

Veel veilige kilometers toegewenst.

Ik kan de mijne morgen op halen.
 

THQ

Nieuw lid
Gefelicteerd met de Yeti. (foto's)

Plaatsen jullie foto's van jullie Yeti's. Ben benieuwd naar de kleuren.
 

Melis

Lid
gefeliciteerd

Jij ook veel veilige kilometers en hopelijk wel beter weer want het is eigenlijk bar slecht om nu met een nieuwe auto te rijden. Dus doe voorzichtig op de weg.
 

Melis

Lid
Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en ik hoop voor jouw dat het weer dan in ieder geval een stuk beter is dan nu het geval is.

Want het is nu bar slecht om met een nieuwe te rijden.
 

Tallguy

Forumguru
Helaas ben ik er vanochtend achtergekomen dat een 1.8 4x4 niet meer mogelijk is. Lease afdeling heeft bepaald dat we alleen auto's mogen leasen in energielabel A t/m D. De 1.8 is een E label, dus helaas :mad:

Dan ga ik dus maar voor een 1.2 Elegance. Is goed compleet en neem dan alleen Vision pakket nog (Xenon enzo) en PDC voor.
Is nog goedkoper ook dan de 1.8 aangekleed :)

Nu even afwachten of dealer een 1.2 heeft staan. Wil toch wel eens weten hoe dat performed. Ga nl van een huidige 140PK 320nm 2ltr diesel naar een 1.2ltr TSI, 106PK en 175nm koppel.
 

Captain Hook

Forumguru
En een O2 combi 4x4 1.8TSI dan? Die is wel label D! En dezelfde prijs als een Yeti. Maar wel ruimer, sneller, groter en zuiniger...
 

Race Eend

Forumguru
Skoda Sloot in Lochem heeft een 1.2 TSI staan als Demo, leuke motor hoor! Rijdt erg goed voor zo'n kleine motor.

In de toekomst zijn ze vast ook wel te tunen, mocht je toch niet dat kleine beetje te kort komen tov je TDI.
 

Tallguy

Forumguru
Nou...dit verhaal krijgt nog een staartje: ze gaven aan dat de 1.8 een E-label had. Dat klopt dus niet...de 1.8 heeft een D-label.
En een O2 is geen optie gezien mijn rug. Ik wil/moet een hogere zit hebben.
 

Tallguy

Forumguru
Het gaat niet om hoger op z'n wielen staan, het gaat om de hoogte van de zetel tov de bodemplaat.
 
Yeti 1.2 tsi

Vanavond samen met mijn zwager elk een Yeti 1.2 besteld.

1 x Aqua Blue met.

1 x Moto brown met.

levering tussen de 8 en 10 weken.

dat wordt straks genieten.
 
Bovenaan Onderaan