Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

@Rookie-Black ... sommige dealers bieden je een 'Mijn ŠKODA pagina' aan waarin de voortgang te volgen is vanaf het moment dat de productieweek bekend is. Het is een indicatie. Mijn Citigo zou deze week ook in productie moeten gaan en dat zou 'men' dan op deze pagina ook moeten aangeven op de dag dat dat gaat gebeuren. Dat laatste is nog niet gebeurt.
 

Bijlagen

  • skoda_1.jpg
    skoda_1.jpg
    116,7 KB · Weergaven: 38

Jamess

Nieuw lid
Klopt, via die pagina. Productieweek werd erin aangegeven, net zoals de dag dat ze eraan begonnen zijn... Nu bij "kopje 4", transport naar NL...
 

Bijlagen

  • Citigo.png
    Citigo.png
    910,9 KB · Weergaven: 48

Derooke

Forumguru
9 stappen die jullie kunnen volgen. Dat is heel wat
Ik kan er maar 3 zien (BE) besteld op .... Productie. . . . Voorziene levering. . . .
 
@Derooke ehm ... jij kunt de andere stappen waarschijnlijk ook zien ... bovenin de adresbalk van deze 'eigen' pagina staat als laatste bij jou (denk ik) step_num=3 ... als je van die =3 een =9 maakt kun je de andere pagina's ook al zien al zijn die uiteraard nog niet met de juiste waarden gevuld (geen VIN/chassis-nummer, geen kenteken enz ...)
 

Derooke

Forumguru
Helaas niet . Maar zo erg is het gelukkig niet .toch bedankt
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-09-24-14-36-57-515_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-09-24-14-36-57-515_com.android.chrome.jpg
    700,7 KB · Weergaven: 40

Mr.green

Nieuw lid
Ik heb geen mijn Skoda pagina, maar wel per toeval iets gezien.
Ik kwam namelijk bij Rozenburg een trein met autowagonnen tegen waar heel veel I.D 3's op stonden.
halverwege zag ik ook wat Citigo's en Up's staan. Dus ik denk dat er weer wat autos uitgeleverd gaan worden.
 
@Mr.green zou me niets verbazen ... op mijn "mijn Skoda pagina" staat al een paar dagen een chassisnummer ... in principe zou dat betekenen dat hij al gemaakt is en op transport zou zijn ... maar je weet het nooit ...
 

Rookie-Black

Nieuw lid
Nee, nog niets bekend.
Hoop week 42, dat is een keer genoemd, dus de hoop daar maar op gevestigd.
Bijna 11 maand verder......
 
Bij mij is week 42 ook genoemd ... sterker nog, 17 oktober is als streef leveringsdatum genoemd maar na de melding dat op 25 september de auto gemaakt zou worden is het weer heel stil ... de bouw zou tussen de 24-36 uur liggen, ik weet ook al een chassisnummer maar waar de auto zich bevind is nog een raadsel (bij de fabriek, op transport, bij de importeur, bij de dealer?) ...
 
Gefeliciteerd ... zelf gebeld over de stand van zaken? Ik heb alleen gehoord dat 'mijn' Skoda in week 39 gemaakt zou worden ... maar het fijne weet ik er niet van, weet niet of hij daadwerkelijk gemaakt is in deze week, of hij al wel of niet op transport is en/of is aangekomen bij de importeur of dat hij misschien al bij de dealer staat ...
 
Ook gefeliciteerd ... veel veilige kilometers gewenst ... weet je ook wanneer je auto werd gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan