Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

Michel1972

Nieuw lid
Fijn om te horen dat sommige mensen 'eindelijk' wel hun citigo krijgen! Ik heb vorige week een bericht terug gekregen van Skoda customer care naar aanleiding van mijn mail. Eerlijk gezegd de mail van mijn vrouw:DIk heb de tekst maar gekopieerd en geplakt... Plaatje toevoegen lukt mij niet:pieker:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het doen van uw verhaal. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u niet op de hoogte gehouden wordt betreft de leverling van u, oh zo gewenste, Citigo

Ik kan mij heel erg goed voorstellen dat enkele maanden wachten op je nieuwe auto al erg lang is, en dan komen er ook nog vertragingen bij. Ik begrijp heel goed dat u dit niet op deze manier voor ogen had.

Ik heb navraag voor u gedaan betreft de levering en of daar eventueel nog wat geschoven kon worden maar daar zouden we helaas alleen maar op achteruit gaan.. Dit is dus helaas geen optie.

Wel heb ik melding gemaakt bij uw dealer om u beter op de hoogte te houden wat betreft de vertragingen of ander nieuws rondom uw nieuwe auto.

Ik vind het erg jammer om te horen dat de aanschaf van uw nieuwe auto op deze manier moet verlopen.. Aanschaf van een auto moet iets feestelijks zijn, maar de aanloop naar dit feestje duurt helaas wel erg lang.

Ookal duurt het nog even ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe SKODA Citigo en uiteraard veel veilige kilometers.

Met vriendelijke groet,

Chantal van den Brink
SKODA Customer Care
 

Me Zelf

Forumguru
Het lijkt er wel op dat er een trailer Citigo’s gelost is als zoveel mensen op dezelfde dag bericht krijgen. Veel rijplezier gewenst voor alle gelukkigen! De wachtenden moeten zich dan maar troosten met de gedachte dat wij een exemplaar krijgen waar de kinderziektes uit zijn? :troost:
 

Canon-Eye

Forumguru
De wachtenden moeten zich dan maar troosten met de gedachte dat wij een exemplaar krijgen waar de kinderziektes uit zijn?
Zou ik niet te snel vanuit gaan. Kinderziektes moeten in de praktijk van het gebruik naar voren komen, teruggekoppeld worden en vervolgens opgelost worden d.m.v. modificaties. Dat proces vergt tijd - en er is door de trage levering tot nu toe nog niet veel gebruikerservaring.
Maak het verhaaltje af en kleur de plaatjes... :pardon:
 
Laatst bewerkt:

Me Zelf

Forumguru
Misschien een nieuw topic-waardig: spot de Citigo eIV. Vandaag al de 2e zwarte gezien in Ede. De eerste week of 2 geleden bij mij in de buurt, de 2e vandaag in de buurt van de Cinemec. Allebei geparkeerd voor een woonhuis. Kan ook 2x dezelfde zijn natuurlijk.. ga niet de kentekens onthouden.

Forumgangers misschien?
 

RobVee1981

Nieuw lid
Ik heb een zwarte; Style-uitvoering, maar die staat meestal thuis in de garage, dus dat is wat lastig spotten.

Nu bijna drieëneenhalve maand in bezit. Wat een heerlijk karretje is het toch. Laatste woon-werkverkeer van iets meer dan 26 kilometer gereden met 10,7 km/kWh. Gemiddeld zit ik op ruim 8 km/kWh en dat is nog stijgende. De privateleaseactie was al een koopje en nu blijkt dat het verbruik ook nog eens superzuinig is (als je wil).

Hoewel ik in de regel heel rustig rijd, is het ook heerlijk om praktisch altijd te winnen bij een dubbel verkeerslicht. Even een blik opzij en dan die verbazing zien terwijl je zelfs nog wat power over hebt onder je voet.
 

Berrychello

Forumguru
Ik sluit me bij Rob aan, wat een fijn ding! Ritje rond of onder de 10kWh/100km hebben we regelmatig. Zelfs snelweg is vrij zuinig! Afgelopen weekend voor het eerst kennis gemaakt met een Fastned.
Ik kom ze ook nauwelijks tegen. Zag een dorp verderop een demo staan, en natuurlijk op t werk een paar (he Rob!), maar op de weg nog niet gespot.
 
Bovenaan Onderaan