Het grote Type Aanduiding Verwijder Topic

phkba

Lid
Heeft er iemand toevallig een foto van een SuperB Twindoor zonder SuperB aanduiding? Maandag staat die van mij klaar en de dealer vroeg of naast de Greenline dingen ook de SuperB eraf moest. Terugplakken als het niet mooi is gaat niet echt meer lukken
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb even een foto van de mijne gebruikt met en zonder logo, kies zelf maar wat je mooier vind :xyxthumbs:
(de letters zijn overigens niet echt verwijderd, maar gewoon met paint weggepoetst)
IMAG0612 - kopie.jpg IMAG0612.jpg

Zat zelf nog te twijfelen overigens, maar als ik het zo zie gaan ze er denk ik toch vanaf..
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou het mooi laten zitten.
Mooi niet - ik rij en reed al tientallen jaren mijn auto's zonder al die plakzooi.

Je hebt er feitelijk alleen maar last van: je krijgt het in en tussen de letters slecht schoon, je poetslap blijft eraan hangen, om wasrandjes weg te krijgen moet je er een tandenborstel bij pakken - en waarom eigenlijk?
a) Ik zie het nut van die rommel helemaal niet in...
b) Ik vind het ook gewoon lelijk (bijna nog lelijker dan stickers, van welke aard dan ook!).
 

phkba

Lid
Zo ik heb wat losgemaakt....

@bakkertje: Bedankt voor je plaatjes. Zo'n makkelijke oplossing had ik niet bedacht
 

Bakkertje

Forumguru
Die gele plaat mag er niet af EDK, dan krijg ik gezeik met allerlei instanties ;)
Op de A2 heb ik dan even geen last meer van de trajectcontrole.. hmm..
 

Bakkertje

Forumguru
@canon: Je kunt de letters natuurlijk altijd in kleur spuiten (heheheheh)

@phkba: Je kunt na aflevering gewoon een foto maken en daarna met paint (of willekeurig ander tekenprogramma) de letters weghalen, dan kun je altijd nog besluiten of je ze erop laat zitten of niet.. In welke kleur heb je de auto besteld?
 

djmshell

Senior Member
even een beetje :ot:

Maar als er hier op het forum mensen zijn die hun superb belettering verwijderen. Voel ik me zeer aanbevolen.....

( voor het skelter projectje van mijn dochter)
 

Bakkertje

Forumguru
Roso Brunello, Net al zelf even met paint gedaan en weet het nog niet. Laat ze voorlopig lekker zitten en zal volgende week kijken of het een keer droog is en ik het kan bekijken ;)

Misschien kun je jouw foto's hier ook posten kunnen anderen met een rosso brunello ook kijken hoe het eruit ziet?
 
De greenline stikkers er af halen was heel eenvoudig door ff op te warmen met een haardroger.

Je ziet nog wel dat er een stikkers heeft gehangen als de auto nat is. Het water loopt anders af op die plaats.
Wat kan ik hier nog aan doen?

Ben er al eens over geweest met (was)benzine.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 

TooTall

Forumguru
Geen ander advies dan poetsen poetsen poetsen, en misschien een waslaagje leggen?

Nog een andere reden om naam/typeaanduiding weg te halen is dat het wat eenvoudiger zal zijn om de koffer te poetsen...vond het héél irritant dat mijn doeken/mitts altijd bleven haken achter de scherpe kantjes van de letters. Soms krijg je dan van die draadjes of pluisjes eronder.

Op een 6 jaar oude O2 5 minuutjes met de haardroger zitten verwarmen, dan visdraadje onder een hoekje, en letter per letter schoten ze los. Dikke zwarte lijmlaag bleef achter, deze ook wat zitten verwarmen en dan over beginnen wrijven met je duim. Na een tijdje krijg je dan van die "balletjes", kan je zo afvegen. Dan de achterklep eens poetsen en klaar.

En het staat ook gewoon mooier :)
 
Bovenaan Onderaan