Het grote Superb iV topic

Zodra de auto denkt dat je meer dan 5 km/u te snel rijdt - gemeten naar de eigen sneheidsmeter... Ga er maar vanuit dat dit niet de werkelijke snelheid is, aangezien vrijwel alle snelheidsmeters van huis uit te hoog aanwijzen. En als je goed gaat zoeken in de menu's onder Wagen / Instellingen, dan kom je vast wel het menupunt tegen waar je die snelheidswaarschuwing kunt uitschakelen.
Je kan de snelheidswaarschuwing beperken tot een visuele waarschuwing op het digitale dashbord, zonder geluid. En je kan zelfs de limiet voor overschrijding instellen.
 

DommelBelgium

Forumguru
Verdorie! Sinds vandaag werkt CH/LH niet meer (ondanks feit dat die in setup beide op 10sec staan). DLA werkt ook niet meer (gewoon groot licht nog wel, maar camera en snelheid heeft geen invloed meer op licht en 'A' symbool licht niet meer op in dashboard (ondanks feit dat DLA nog steeds aangevinkt staat). Wat gaat het volgende zijn eh?
Zucht ... :(
 

JMS

Lid
Heeft iemand ervaring met de interieur voorverwarming op basis van de timer? Bij mij werkt deze soms wel en soms niet, onvoorspelbaar (+/- 50%). Ik denk dat dit werkt via de skoda/vag connect servers, en als de verbinding niet lukt....
 
@JMS heb dezelfde ervaring. Werkt niet altijd. Heb wel gemerkt als de airco id wagen bij de laatste rit afstaat....de timer voor voorverwarming niet werkt nadien. Zo merk ik het op.
 

Rob-T6

Lid
Brand er nu standaard licht aan de achterzijde met de 'auto' stand?

Vandaag eens de auto weg gebracht voor een update, het infotainment systeem viel regelmatig uit.
Wordt ik net gebeld dat ik heb vandaag niet meer terug krijg, de update is dermate groot dat het waarschijnlijk vannacht wordt uitgevoerd?

Vervangend vervoer is voor deze ene keer wel leuk trouwens.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-03-30 at 3.41.34 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-03-30 at 3.41.34 PM.jpeg
    542,6 KB · Weergaven: 24

Ohdear

Lid
Misschien een beetje een suffe vraag maar weet er iemand hoeveel toeren de Superb PHEV bij 100KM/U en 130KM/U draait met de motor aan?
Heb nu een DSG7 en ga straks met de Superb terug naar een DSG 6 en vraag mij af hoeveel dit scheelt.
Dank jullie wel!
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Heb je de auto nog dan? Of was jij het niet die hem te koop had gezet? Ik verwar wellicht mensen :sterretjes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vinny

Forumguru
Deze heeft inderdaad eventjes te koop gestaan.
We hebben hem gehouden, als 2de wagen. 0€ taxen en zijn verbruik hebben hierin meegespeeld.
 

RudiV

Nieuw lid
Hallo, sinds gisteren de 5 jaar oude SIII vervangen door S iV.
Net als bij vorige zit er onder de bestuurderszetel de Canton versterker, echter onder de passagierszetel zit er nu ook iets (kan enkele kabels voelen die er naartoe lopen, dat aan de voorkant is afgedekt met een lelijk blok isolatiemateriaal. Dat steekt een stuk verder uit dan de zetel als die wat naar achteren staat. Het materiaal lijkt op verpakkingsmateriaal. Hoort dit zo - dan mocht het toch wel iets mooier materiaal zijn - of is dat beschermingsmateriaal dat men is vergeten wegnemen ?
Weet iemand daar iets over ?
 
Lijkt me toch proper opgemaakt? De mijne heeft het niet...maar lijkt wel mooi afgewerkt, mss is het materiaal niet top...maar het blijft ne Skoda hé
 

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij is dat voor de elektrische stoel verstelling, het hoort in ieder geval zo.
Ik heb het ook bij mijn Passat
 
Bovenaan Onderaan