Skoda-MAN
Forumguru
Wat een ellende als je zoveel ruimte hebt bij de IKEA, kom je thuis dan moet je al die rommel nog zonder vloeken in elkaar zetten.Gister nog weer ervaren hoeveel ruimte er in die lummel van een auto zit.

Wat een ellende als je zoveel ruimte hebt bij de IKEA, kom je thuis dan moet je al die rommel nog zonder vloeken in elkaar zetten.Gister nog weer ervaren hoeveel ruimte er in die lummel van een auto zit.
Wat een ellende als je zoveel ruimte hebt bij de IKEA, kom je thuis dan moet je al die rommel nog zonder vloeken in elkaar zetten.Ikea auto is Fiat 500, jammer lieve vrouw maar dat tafeltje kan er net niet in.
![]()
Erg mooi, die Superb ! Toch inderdaad ook erg mooi in het blauw en mooie wielen.Half januari besteld, afgelopen vrijdag opgehaald. Op de foto met mijn 33 jaar oudere Porsche 924.
Bekijk bijlage 57436
Straf inderdaad!Ik vind mijn levertijd echt ongeloofwaardig als ik andere Belgische gevallen hoor. Inmiddels is de auto aan myskoda toegevoegd.
Gegevens als volgt:
26/1/2017 besteld
24/2/2017 in productie
7/3/2017 geschatte levertijd.
Nu heb ik nog geen bericht gehad dat de auto effectief geleverd is, maar dit is wel een hemelsbreed verschil met de mensen hierboven.
Benieuwd of Skoda/D'Ieteren mij nu 6 maanden aan het lijntje gaat houden. Het enige alternatief dat ik kan zien is dat men een soort LIFO (last in first out) politiek heeft gehanteerd om de relatief bekende problemen met de levertijden op te lossen voor mogelijke toekomstige Superb-kopers...
Straf inderdaad!
SIII Style (Quartz Grey) 1.6 CR TDI met Packs Comfort, Style en GPS en ACC was het hé, geen verdere "speciale" opties zoals pano dak, trekhaak, ...? Combi of hatchback?
Heb namelijk dezelfde config combi maar in Moon White en shitload aan extra (al dan niet nutteloze) opties besteld op 31/1 en de leasemaatschappij zegt voorlopig nog steeds 11/6![]()
Iemand een idee wat de gemiddelde levertermijn is vanaf het moment dat de wagen effectief is productie is gegaan?
Bekijk bijlage 57505
Hier een screenshot van de mijne van een aantal weken geleden met exact dezelfde packs:
Bekijk bijlage 57506
Besteld begin oktober 2016 (configuratie zie besteltopic), nu pas toegekomen bij de dealer (BE uiteraard). Toch nog steeds > 5 maand levertermijn. Pffffffff. De fun is er al lang af. Hoe deprimerend om hier te moeten lezen hoe snel het soms wel kan... Hier valt geen enkele zinnige uitleg aan te geven.
Of de Skoda medewerkers kennen gewoon de functionaliteiten van hun eigen systemen niet?