Het grote S3 levertijden topic

Robeir

Nieuw lid
En vandaag staat er opeens een levering voor....vandaag :/ vanmiddag heb ik even gebeld naar de dealer maar de verkoper waar ik contact mee heb gehad was er niet. Ze zouden het nakijken en me terug bellen maar helaas niets meer gehoord. Morgen nog maar eens proberen.

Is de geschatte leverdatum bij myskoda.be de datum waarbij er aan de dealer wordt geleverd?

Voor zover ik het begrijp is dit inderdaad leverdatum aan de dealer, wat dus betekent dat er voor effectieve overhandiging aan de klant nog wel een paar weken moet gerekend worden.
 

stratos

Actief lid
Een BE-collega had besteld eind oktober en heeft 'm deze week in ontvangst mogen nemen. Een maand eerder dan voorzien. Zo goed als dezelfde als de mijne. (combi greenline, de 3 packs, en nog wat neutrale opties, geen pano dak)
 
Kijk ik vandaag even de status na....

MySkoda2.jpg

Mmm wacht was dat niet eergisteren?

Het ziet er dus naar uit dat mijn auto er dus 2 maanden vroeger is dan oorspronkelijk gezegd (leverdatum bij bestelling was 15/05/2017)

Helaas loopt de lease van mijn huidige wagen nog tot 30 april, dus ga ik verplicht nog een (dikke) maand moeten wachten....
 

Haderach

Senior Member
Kijk ik vandaag even de status na....

Bekijk bijlage 57672

Mmm wacht was dat niet eergisteren?

Het ziet er dus naar uit dat mijn auto er dus 2 maanden vroeger is dan oorspronkelijk gezegd (leverdatum bij bestelling was 15/05/2017)

Helaas loopt de lease van mijn huidige wagen nog tot 30 april, dus ga ik verplicht nog een (dikke) maand moeten wachten....


Dat is vervelend, je bent allezins zeker dat je niet nog langer gaat moeten wachten!
 
En vandaag staat er opeens een levering voor....vandaag :/ vanmiddag heb ik even gebeld naar de dealer maar de verkoper waar ik contact mee heb gehad was er niet. Ze zouden het nakijken en me terug bellen maar helaas niets meer gehoord. Morgen nog maar eens proberen.

Is de geschatte leverdatum bij myskoda.be de datum waarbij er aan de dealer wordt geleverd?

Bekijk bijlage 57526

Woensdag ga ik de auto halen. Afgelopen week was hij al geleverd aan de dealer maar dan moest de administratie via de lease maatschappij nog in orde worden gebracht. Ik ben benieuwd!
 

Superbst

Senior Member
Ik kan de mijne ook volgende week gaan afhalen (eind januari besteld)

Het gaat nu toch vlotter in BE
Wanneer besteld en welke motor/opties aub?

De mijne is besteld op 31/1, leasemaatschappij gaf eerst 11/6 aan, laatste nieuws van D'Ieteren is eind april/begin mei...
 

bth27

Nieuw lid
Mijn bestelling (lease/BE):

Superb Combi Greenline Style (Black Magic) met:
- KESSY
- Pack Style GPS
- Travel Assist
- PDC voor & achter
- Afdekking met multifunctionele box
- Neerklapbare voorzetel
- ISOFIX vooraan
 

Duke

Nieuw lid
Gisteren eens binnengesprongen bij de dealer om eens te horen hoe het intussen zit met de leveringstermijnen. Had de indruk dat het momenteel toch iets vlotter gaat op basis van de laatste bestellingen die ik hier op het forum heb zien posten en effectief, wagen zou 05/04/2016 bij de invoerder staan. Uiterlijk midden april zou ik moeten rondkarren in mijn nieuwe superb:jaja: Kodiaq schuift inderdaad in op de productielijn van de superb maar in tussentijd hebben ze gedurende enkele maanden productie van de superb kunnen opschroeven waardoor leveringstermijnen wat gunstiger uitvallen aldus mijn dealer;)

Is blijkbaar allemaal nog wat vlotter gegaan want ik mag mijn Superb deze week gaan afhalen in de garage:

Superb Combi Style 1.6TDI DSG (Magic Black):
  • Pack Style Comfort
  • Pack Style GPS
  • Pack Style Premium
  • Metaalkleur
  • Elektrische achterklep
  • Bagageruimte-afdekking automatisch verschuifbaar
  • Panoramisch open dak
Bestelling doorgegeven op 25/11/2016 (initieel verwachte afleverdatum 19/05/2017)
 

Superbst

Senior Member
27januari besteld, volgens myskoda nog niet eens in productie. Geniet van je wagen!
Pfff, troost je, bij mij werkt de opvolging via myskoda.be gewoon helemaal niet, ook niet na aandringen/navragen bij D'Ieteren (waar ze zelfs compleet uit de lucht vielen dat dit überhaupt kon).
Vandaag mijn Superb Hatchback ook in productie gegaan.
Besteld in BE, 1.4TSI DSG Style (Lava Blue):
  • Pack Style GPS
  • ACC
  • Sunset
  • KESSY
  • Auto Light & Blind Spot

Bekijk bijlage 58038
Wow, dat is echt wel snel voor een BE wagen heb ik de indruk... Wel geen trekhaak/panoramisch dak natuurlijk, misschien dat dit helpt?
 

Ericw

Forumguru
Ik zie dat sommigen van jullie de status van de bestelling kunnen zien, is dit alleen bij onze zuiderburen of kan dit ook hier in Nederland?
 

stratos

Actief lid
Enkel op myskoda.be, en dan nog lijkt het afhankelijk te zijn van dealer/leasingmaatschappij die er al dan niet van afweet. Bij mij werkt het niet, geen idee bij wie exact het probleem zit.
 
En vandaag staat er opeens een levering voor....vandaag :/ vanmiddag heb ik even gebeld naar de dealer maar de verkoper waar ik contact mee heb gehad was er niet. Ze zouden het nakijken en me terug bellen maar helaas niets meer gehoord. Morgen nog maar eens proberen.

Is de geschatte leverdatum bij myskoda.be de datum waarbij er aan de dealer wordt geleverd?

Bekijk bijlage 57526

En vandaag ben ik hem dan eindelijk gaan afhalen. Ziet er goed uit een rijdt heerlijk . IMG_7236.JPG IMG_7238.JPG
 
Bovenaan Onderaan