Jan A
Actief lid
Hoe? En de mijne staat er niet bij, of watte?Daarstraks rond 17h30 op de E314, Superb Hb's en Combi's, nam de afrit Leuven
Hoe? En de mijne staat er niet bij, of watte?Daarstraks rond 17h30 op de E314, Superb Hb's en Combi's, nam de afrit Leuven
De jouwe wordt een nieuwjaarscadeautjede mijne staat er ook niet op![]()
Volgens myskoda is de mijne in elkaar gestoken op 2/10! Eindelijk, 7 maanden na bestelling...![]()
Met wat geluk brengt de kerstman hem mee. Veel vroeger zou ik er niet op rekenen. De mijne was eerst voor eind augustus, nu voor tussen 1/9 & 30/11. Dealer heeft nog niks in zijn systeem zien verschijnen, dus is nog niet ingepland. Zal dan inderdaad en hopelijk nog november worden. Besteld in februari. Dus doe daar een maand bij en het is Kerstmis. Maar met wat gelukt heeft de Sint jouw wagen al bij, hé.Hello, ik ben nieuw hier. Ik volg het forum al een tijdje, aan en af. Eigenlijk had mijn superb al geleverd moeten zijn, maar tot vandaag nog geen nieuws behalve dat hij is uitgesteld. Style break, 1.6 dsg, besteld ergens in maart. Volgens de fotos ook niet op de camion. Bedankt voor de fotos trouwens!
Is jouw auto een lease? Wil die myskoda ook in orde krijgen maar kan niet volgens de dealer omdat m'n bestelde auto een lease auto is. Pure nonsens lijkt me. Wanneer of hoe heb jij zo'n myskoda account gekregen gelinkt aan je nieuwe wagen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, lease wagen (via D'Ieteren Lease). Ik heb een account gemaakt en de gegevens zijn er automatisch in gekomen. Let op: wel email-adres gebruiken dat opgegeven is bij bestelling.
Idd, maar de Sint werkt niet bij de leasingmaatschappij. Geen inschrijvingen meer tussen 15 november en 31 december.... Maar met wat gelukt heeft de Sint jouw wagen al bij, hé.
Maak gewoon zelf een account aan, daarvoor heb je de dealer niet nodig.
En welke leasemaatschappij is dat dan?Idd, maar de Sint werkt niet bij de leasingmaatschappij. Geen inschrijvingen meer tussen 15 november en 31 december.
Tof zo'n auto, maar wel een hoop stress![]()
Had ik vooraf al gedaan, maar er wordt uiteraard niets getoond of gelinkt. Er wordt daar ook vermelding gemaakt van een code maar die heb ik ook niet gekregen
Sent from my iPhone using Tapatalk
En welke leasemaatschappij is dat dan?
Ik weet wel waarom ze dat doen. Als ze die auto inschrijven in november of december, dan is hij een jaar ouder dan wanneer ze die inschrijven in januari. Gaat puur om de wederverkoopwaarde.Arval. Staat in het besteldocument. Voor mij is het de eerste keer dat de auto tegen het einde van het jaar geleverd wordt. Ach, we zien wel. Elke dag hopen op goed nieuws!