Het grote S3 levertijden topic

Oorspronkelijk was de mijne voorzien voor 10/10 maar het wordt dus ook een nieuwjaarscadeautje.
Toch even gepiept naar de foto's, maar neen hoor, geen HB lava blue op de trailer... :nono:

CVos

Nieuw lid
Hello, ik ben nieuw hier. Ik volg het forum al een tijdje, aan en af. Eigenlijk had mijn superb al geleverd moeten zijn, maar tot vandaag nog geen nieuws behalve dat hij is uitgesteld. Style break, 1.6 dsg, besteld ergens in maart. Volgens de fotos ook niet op de camion. Bedankt voor de fotos trouwens!

xplain

Forumguru
Volgens myskoda is de mijne in elkaar gestoken op 2/10! Eindelijk, 7 maanden na bestelling...:jaja:

Is jouw auto een lease? Wil die myskoda ook in orde krijgen maar kan niet volgens de dealer omdat m'n bestelde auto een lease auto is. Pure nonsens lijkt me. Wanneer of hoe heb jij zo'n myskoda account gekregen gelinkt aan je nieuwe wagen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jan A

Actief lid
Hello, ik ben nieuw hier. Ik volg het forum al een tijdje, aan en af. Eigenlijk had mijn superb al geleverd moeten zijn, maar tot vandaag nog geen nieuws behalve dat hij is uitgesteld. Style break, 1.6 dsg, besteld ergens in maart. Volgens de fotos ook niet op de camion. Bedankt voor de fotos trouwens!
Met wat geluk brengt de kerstman hem mee. Veel vroeger zou ik er niet op rekenen. De mijne was eerst voor eind augustus, nu voor tussen 1/9 & 30/11. Dealer heeft nog niks in zijn systeem zien verschijnen, dus is nog niet ingepland. Zal dan inderdaad en hopelijk nog november worden. Besteld in februari. Dus doe daar een maand bij en het is Kerstmis. Maar met wat gelukt heeft de Sint jouw wagen al bij, hé.

• Leuk
Waarderingen: CVos

ugeken

Lid
Is jouw auto een lease? Wil die myskoda ook in orde krijgen maar kan niet volgens de dealer omdat m'n bestelde auto een lease auto is. Pure nonsens lijkt me. Wanneer of hoe heb jij zo'n myskoda account gekregen gelinkt aan je nieuwe wagen?

Ja, lease wagen (via D'Ieteren Lease). Ik heb een account gemaakt en de gegevens zijn er automatisch in gekomen. Let op: wel email-adres gebruiken dat opgegeven is bij bestelling.

xplain

Forumguru
Ja, lease wagen (via D'Ieteren Lease). Ik heb een account gemaakt en de gegevens zijn er automatisch in gekomen. Let op: wel email-adres gebruiken dat opgegeven is bij bestelling.

Ongelooflijk toch. Volgens mijn dealer onmogelijk voor lease klanten. Hier ook D'Ieteren Lease. Ik ga eens opnieuw verhaal halen bedankt voor je reactie!

S.K. Oda

Nieuw lid
SIII Combi 1.6 DSG Style Business NL.
Week 31 (1 aug.) besteld, levering bevestigd voor week 42. Best netjes toch?

xplain

Forumguru
Maak gewoon zelf een account aan, daarvoor heb je de dealer niet nodig.

Had ik vooraf al gedaan, maar er wordt uiteraard niets getoond of gelinkt. Er wordt daar ook vermelding gemaakt van een code maar die heb ik ook niet gekregen

ugeken

Lid
Had ik vooraf al gedaan, maar er wordt uiteraard niets getoond of gelinkt. Er wordt daar ook vermelding gemaakt van een code maar die heb ik ook niet gekregen

Tiens... Bij mij stond er de eerste dagen ook niks, daarna kon ik plots mijn besteldatum zien en nu ook wanneer hij in productie ging.

Hoe ben jij aan de code geraakt? Die heb je toch nodig? Als de dealer deze niet kan of wil geven dan zie je toch nooit de wagen verschijnen op myskoda?

Jan A

Actief lid
Arval. Staat in het besteldocument. Voor mij is het de eerste keer dat de auto tegen het einde van het jaar geleverd wordt. Ach, we zien wel. Elke dag hopen op goed nieuws!
Ik weet wel waarom ze dat doen. Als ze die auto inschrijven in november of december, dan is hij een jaar ouder dan wanneer ze die inschrijven in januari. Gaat puur om de wederverkoopwaarde.
Maar als je dan volgende week te horen krijgt dat hij er binnen vijf weken gaat zijn, dan word je toch strontonnozel, hé!

• Leuk
Waarderingen: CVos
Bovenaan Onderaan