Het grote S3 levertijden topic

benderke

Actief lid
Vandaag aan het eind van de middag, de Superb opgehaald! :tegek: Wat een mooie wagen. Nu al zoveel beter dan de Peugeot 508SW! :D Heel erg tevreden met de combi velgen en exterieur kleur.:)

Lekkere velgen en kleur idd!

Er zit precies wel al een bluts achteraan rechts - maar dat zal gezichtsbedrog zijn vermoed ik

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sandervdw

Actief lid
Klopt! :D
:ot: Morgen alleen even terug naar de dealer.. krijg de virtual pedal maar niet onder de knie :pieker: Tips?
En de Mijn Skoda app werkt niet :pardon:
Virtual pedal: gewoon met je rechtervoet kicken en daarna stapje achteruit zetten. Niet zwaaien of zwieren tot hij opengaat. Gewoon 1 kick en dan je voet terug op de grond

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

RVW64

Lid
Virtual pedal: gewoon met je rechtervoet kicken en daarna stapje achteruit zetten. Niet zwaaien of zwieren tot hij opengaat. Gewoon 1 kick en dan je voet terug op de grond

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
:pieker: Dan doe ik het wel goed.. in de garage werkte het, maar toen ik vervolgens thuis kwam en de auto showde werkte het natuurlijk na verschijnende pogingen niet... :mad: Ach morgen maar even terug naar de dealer! ;)

Jan A

Actief lid
Style, 150 pk (diesel) manueel
3 packs, en nog een rits opties
Dacht al wel dat de DSG er voor iets tussen zou zitten. Heb vijf jaar geleden ook een maand langer op mijn Caddy Maxi moeten wachten wegens combo 2.0TDI&DSG. Dat herhaalt zich nu dus...

gdisselkoen

Forumguru
Vandaag aan het eind van de middag, de Superb opgehaald! :tegek: Wat een mooie wagen. Nu al zoveel beter dan de Peugeot 508SW! :D Heel erg tevreden met de combi velgen en exterieur kleur.:)

Ik ben zelf ook overgestapt van een 508SW naar een SuperB Combi. Ondangs dat de auto prima beviel bevalt de SuberB net iets beter. Eén ding dat in de 508 beter beviel was het starten bij het start/stop systeem. Dat gaat aanmerkelijk sneller en soepeler in de 508 dan in de SuperB.

RVW64

Lid
Ik ben zelf ook overgestapt van een 508SW naar een SuperB Combi. Ondangs dat de auto prima beviel bevalt de SuberB net iets beter. Eén ding dat in de 508 beter beviel was het starten bij het start/stop systeem. Dat gaat aanmerkelijk sneller en soepeler in de 508 dan in de SuperB.
Klopt dat merk ik ook! Maar de navigatie in de Superb werkt vele malen beter! :D Al met al vond ik de Peugeot 508SW een hele fijne auto, die na 3 jaar en 180k km nog heerlijk reed!

besteld in maart en vandaag 10-09-2016 geleverd.
Omgeving Gent.
Superb combi Ambition 1.6 diesel.
Pack Ambition comfort, Pack Ambition GPS II, trekhaak en verder wat kleine opties.

gdisselkoen

Forumguru
@RVW64 Bij mij werkt virtual pedal eigenlijk altijd. 1 Keer werkte het met geen mogelijkheid, maar toen bleek de sleutel nog in huis te liggen :banghead:

Trucje wat ik van de dealer geleerd heb: Zwaai met de voet onder de achterbumper van rechts naar links (of andersom als je rechtsdragend bent ;)) met een boogje. Doe dit ongeveer in het midden van de achterzijde.

s_janssen

Actief lid
Joehoe. Mijn Skoda Superb HB Style Business 1.6 TDI DSG is bij de dealer gearriveerd. Well ahead of schedule. Half mei besteld, half september bij de dealer. 4 maanden levertijd dus, in plaats van de vooraf gecommuniceerde 6 maanden. Nu nog even met de leasemij iets proberen te fixen, want mijn huidige contract loopt pas 11 november af. Zou toch zonde zijn als zo'n mooie SuperB 2 maanden bij de dealer moet blijven staan... :banghead:

Racer01

Senior Member
Kreeg vandaag de eerste foto's van m'n SuperB. Zij zijn er helemaal klaar voor, de leasemaatschappij helaas nog niet. Nog twee lange weken wachten tot 1 oktober en dan...:tegek::yeah:...

Besteld op 6 juni en was al op 18 augustus binnen. Helaas dus 1,5 maand moeten wachten.

NB: Skoda Superb Combi 2.0 TDI Style Business MY2017 (extra's o.a.: panodak, camera, sunset, af-fabriek verlaagd en prog. stuurbekrachtiging, verwarmbare voorruit, led-interieur, hill-hold, lane-assist,... ) Was jammer dat de sportline pas later uitkwam...

SkodaSuperbBijDealer.JPG

Bovenaan Onderaan