Dat is raar, de mijne eind januari en staat nu voor de deur. België?Mijn l&k 150pk is besteld begin januari en nog steeds niet geleverd...
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Dat is raar, de mijne eind januari en staat nu voor de deur. België?Mijn l&k 150pk is besteld begin januari en nog steeds niet geleverd...
Sent from my SM-A310F using Tapatalk
Be inderdaad... zou eind van de maand moeten zijnDat is raar, de mijne eind januari en staat nu voor de deur. België?
Vandaag aan het eind van de middag, de Superb opgehaald!Wat een mooie wagen. Nu al zoveel beter dan de Peugeot 508SW!
Heel erg tevreden met de combi velgen en exterieur kleur.
![]()
Bekend uiterlijkVandaag aan het eind van de middag, de Superb opgehaald!Wat een mooie wagen. Nu al zoveel beter dan de Peugeot 508SW!
Bekijk bijlage 53571
Bekijk bijlage 53572
Bekijk bijlage 53573
Dat is inderdaad (gelukkig) gezichtsbedrog!Lekkere velgen en kleur idd!
Er zit precies wel al een bluts achteraan rechts - maar dat zal gezichtsbedrog zijn vermoed ik
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt!Bekend uiterlijk
Sent from my VF-895N using Tapatalk
Virtual pedal: gewoon met je rechtervoet kicken en daarna stapje achteruit zetten. Niet zwaaien of zwieren tot hij opengaat. Gewoon 1 kick en dan je voet terug op de grondKlopt!![]()
Morgen alleen even terug naar de dealer.. krijg de virtual pedal maar niet onder de knie
Tips?
En de Mijn Skoda app werkt niet![]()
Virtual pedal: gewoon met je rechtervoet kicken en daarna stapje achteruit zetten. Niet zwaaien of zwieren tot hij opengaat. Gewoon 1 kick en dan je voet terug op de grond
Style, 150 pk (diesel) manueelWelke uitvoering, motor & versnellingsbak?
Niet dat ik weet..Niet per ongeluk uit gezet in de Columbus?
Sent from my VF-895N using Tapatalk
Dacht al wel dat de DSG er voor iets tussen zou zitten. Heb vijf jaar geleden ook een maand langer op mijn Caddy Maxi moeten wachten wegens combo 2.0TDI&DSG. Dat herhaalt zich nu dus...Style, 150 pk (diesel) manueel
3 packs, en nog een rits opties
Vandaag aan het eind van de middag, de Superb opgehaald!Wat een mooie wagen. Nu al zoveel beter dan de Peugeot 508SW!
![]()
Klopt dat merk ik ook! Maar de navigatie in de Superb werkt vele malen beter!Ik ben zelf ook overgestapt van een 508SW naar een SuperB Combi. Ondangs dat de auto prima beviel bevalt de SuberB net iets beter. Eén ding dat in de 508 beter beviel was het starten bij het start/stop systeem. Dat gaat aanmerkelijk sneller en soepeler in de 508 dan in de SuperB.