Combi Style 2.0 TDI DSG, besteld 29/2, levering tussen 1/9 en 30/11. Zo nauwkeurig kunnen ze tegenwoordig plannen![]()
Was dat van in begin de verwachtte datum?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Combi Style 2.0 TDI DSG, besteld 29/2, levering tussen 1/9 en 30/11. Zo nauwkeurig kunnen ze tegenwoordig plannen![]()
Nee, dat was half augustus, een maand later begin augustus en nu dus dit. Anderen hadden meer geluk en rijden al.Was dat van in begin de verwachtte datum?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mijn auto is in week 15 (2016) besteld en in week 22 (2016) uit de fabriek gekomen. Het kan wel snel.Ongelofelijk....ben er stil van. Miss toch maar voorraadmodelletje dan...
Mijn auto is in week 15 (2016) besteld en in week 22 (2016) uit de fabriek gekomen. Het kan wel snel.
Hou er rekening mee dat dat eerder uitzondering dan regel is, anders zou je er al veel meer in het straatbeeld moeten zien.hmm dat stemt dan weer wat hoopvoller... bestelling gaat vandaag naar de lease maatschappij. ga er iig kort bovenop zitten om een datum te krijgen...
@lexmeister01 en jij hebben natuurlijk wel het voordeel van onze noorderburen te zijn. Daar gaat het duidelijk vlotter.Mijn Style BL combi 1,6 TDI DSG is besteld op 29-03-2016, gebouwd in week 19 en op 10-06-2016 op kenteken gezet.
@lexmeister01 en jij hebben natuurlijk wel het voordeel van onze noorderburen te zijn. Daar gaat het duidelijk vlotter.
Bevestiging van de Fleetmanager gekregen dat mn S3 Combi is besteld. Geschatte levertijd is 3 maanden. Hopelijk begin december dus; Sinterklaas komt niet met n schimmel, maar met n witte S3
Pa van n collega heeft trouwens afgelopen week zn S3 gekregen; levertijd was 10 weken.
NederlandBelgië?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nederland
AG gelukkig! Dan wacht ik wel gewoon 8 maanden
Sent from my iPhone using Tapatalk